Sims Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

anneke0008

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2009
Berichten
8
Hallo, ik speel sims 2 op mijn laptop wat een Fujitsu Amilo Li 2727 is. Hierin heb ik de Intel Graphics Media Accelerator (GMA) X3100 videokaart. Nu krijg ik steeds foutmeldingen als ik op www.canirunit.com kijk. Nu staat op de sims site dat ik een van deze videokaarten moet hebben:

Best cards:
These cards will fully support DirectX 9 and should provide the best The Sims 2(and Vista) experience
ATI Radeon 9800 and above. (9800, X550, X600, X700, X800, X850, X1600, X1800, X1900, X1950)
• NVidia 6000 series and above. (6600, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950, 8800)
OK cards:
These are early DirectX 9 cards and budget cards that may not support all The Sims 2 graphical features.
• ATI Radeon 9600, 9700, X300, X1300
• NVidia 6200, 7100
Unsupported cards in Vista:
These cards aren't DirectX 9 compatible and may actually work fine, but are not Vista capable. As a result, graphics card manufacturers are unlikely to support Vista driver updates for these cards.
• NVidia FX5000 series (FX5200, FX5600, FX5900, FX5950) and earlier (GeForce 3, GeForce 2)
• ATI Radeon 9500 and earlier, including 7000 and 8000 series


Ik zie mijne er niet tussen staan maar ook neit bij de unsupported cards, ik vraag me dus af of ik wel goed heb gekeken en of ik met mijn videokaart wel sims kan spelen? Het spel start wel op, het filmpje werkt prima, de buurten komen er te staan maar zodra ik er 1 aanklik om te laden stopt sims 2 met runnen... Help:shocked:

Alvast bedankt
 
kijk ff op het forum van de sims 2 ( je hebt dan wel een acount nodig)

maar ik denk dat je daar de beste info vind
 
Laatst bewerkt door een moderator:
een losse videokaart wordt gewoon wel ondersteunt door de game.(zoals beschreven)

Een onboard chipset dus niet.en dat is gewoon bij meerdere games het geval....

vandaar dat je de foutmelding krijgt bij canyourunit
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, de kaarten die wel worden ondersteund zijn weergegeven, dat betekend dat als jou kaart er niet bij staat, deze dus niet word ondersteund.

Het spel zal misschien wel gaan werken, maar bij lange na niet optimaal. En aangezien het hier een laptop betreft, is er ook niet een mogelijkheid om er bijvoorbeeld een andere videokaart in te zetten.
 
kijk ff op het forum van de sims 2 ( je hebt dan wel een acount nodig)

maar ik denk dat je daar de beste info vind


Is natuurlijk niet de bedoeling dat als men hier een vraag stelt om dan te verwijzen naar een ander forum. Zoals je ziet kan ook hier gewoon een antwoord gegeven worden.
Als we maar naar andere fora gaan verwijzen heeft het bestaan van dit forum geen zin natuurlijk.
 
Ik ben al de hele dag bezig om het spel aan de praat te krijgen en heb nu het orginele spel geinstaleerd die het wel doet, dus ik denk dat het aan de uitbreidingspakketen ligt maar super dat jullie zo snel hebben gereageerd!! Bedankt
 
Laatst bewerkt:
Klopt, de uitbreidings pakketten vragen meer van je videokaart en laptop in zijn geheel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan