Sims!

Status
Niet open voor verdere reacties.

L100532

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
haaj, ik heb een mega probleem met sims 2. Ik heb het spel gekocht en geïnstalleerd. Maar hij doet het niet!:( het beeldscherm valt de hele tijd uit en dan staat er dat het programma ialmrnt5 het niet goed doet ofso. Ik heb dat programma opnieuw geïnstalleerd, maar hij doet het nog steeds niet! wat kan ik daar aan doen?

Groetjes Willeke

Ik hoop dat je een antwoord weet, want ik ben ten einde raad!

Alvast bedankt:thumb:

Kan je systeem de sims wel aan? Ik bedoel nu de systeemeisen.

Je kan ook even zoeken naar de nieuwste monitor en video drivers.

Succes

jah ik denk wel dat mijn computer dat aan kan, want ik heb bijna de nieuwste computer! pentium 4 processor moet toch genoeg zijn? op het hoesje staat dat een pentium 3 al genoeg is.
maar in elk geval bedankt voor je hulp
groetjes Willeke

Maar de systeemeisen bestaan niet alleen uit de processor. Ook uit de videokaart, Ram en nog wat andere dingen. Kijk daar ook even naar.

okee dankje wel
ik zal er naar kijken. weet jij dan wat de eisen zijn voor sims 2? :o

groetjes Willeke

okee dankje wel
ik zal ff kijken (kheb nie zo veel verstand van pc's):confused:

hartelijk bedankt voor je hulp:thumb:

Minimaal:
Pentium III - 800 Mhz
256Mb Ram
32Mb T&L supporting VGA
3,5Gb free disk space

Aanbevolen
Pentium 4 - 1.7Ghz
512Mb Ram
128Mb T&L supporting VGA
3,5Gb free disk space

Heb je de instructies die in het boekje staan uitgevoerd? Dan bedoel ik dus: DirectX 9.0.c installeren, drivers van de videokaart updaten en indien nodig je pc opschonen. Daarnaast wordt aangeraden om naast het spel geen andere overbodige programma's actief te laten zijn zoals je antivirus.

Ik hoop dat het je zo gaat lukken. Het spel is echt de moeite waard (en verslavend)!

Succes :)

jah ik heb gedaan wat je moest doen. maar het programma ialmrnt5 is een beeldschermstuurprogramma, dus ik denk dat dat al verkeerd op mijn computer staat ofso.
Bedankt voor je hulp!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan