Sims2 emulatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

speedtouch

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jan 2003
De fabrikanten gaan steeds verder zoeken, als je nu de sims2 opstart dan krijg je een foutmelding.
cd/dvd emulatie software gevonden, schakel deze uit

Dat is heel leuk, maar welke progamma's hebben nu een emulatie. :rolleyes:

Alcohol 120% verwijderd
clonecd verwijderd
Deamon-tools verwijderd

Nog steeds dezelfde fout melding
:evil:

Is er misschien een progje, die kan aangeven welke progamma's een emulatie hebben draaien, of weten jullie welke progs ook emuleren.

groetjes speedtouch

Niet legaal neem ik aan?

Je hebt daar een crack voor nodig, maar de link mag ik niet geven in ieder geval.

Deze is niet legaal, maar de orginele heeft het standaard, ter voorkoming dat men het spel met een emulatie progje gaat spelen bij gebruik van een ( eigen )kopie.
Er zijn nog meer nieuwe spelen die deze beveiliging bezitten.

Optie: ik moet goed zoeken of even wachten op een no-cd crack :)

groetjes speedtouch

Weet niemand een manier of een progje om in de pc te kijken voor de cd/dvd emulatie :confused:

Ik heb nu ook de sims 2 (gedownload). Gewoon de vier .mdf bestanden met Alcohol120% (versie 1.9.2 build 1705) op virtuele cdroms gezet en spel werkt gewoon :) Dus download even de nieuwste versie van een van die emulatieprogramma's en gooi de bestanden op die virtuele schijven.

Ik heb de .mdf image's ingeladen in de virtuele drive's van alcohol, maar dan lukt het nog niet ( zie bijlage )
Hij blijft om de emulatie moeilijk doen.

Ik ben nu een andere aan het downe , deze is 3,24 Gb groot.
Die ik nu heb is 2,68 Gb groot.

De foutmelding krijg ik op 3 verschillende computers, dus aan de pc ligt het niet.
Op dit moment is er nog maar een no-cd patch, bij het overschrijven van het exe bestand zegt hij dat alle file's goed zijn gepatcht, start ik het spel op, dan komt de foutmelding net als in de bijlage.
Je hoort de uitslag nog wel.

groetjes speedtouch

Bijlagen

• sims2.jpg
    sims2.jpg
    40,7 KB · Weergaven: 52
Korte samenvatting.

Het spel draait, oorzaak was clone-cd.
Het spel start niet op vanwege de emulatie software van clone-cd, ondanks dat ik nooit een virtuele drive van clone-cd heb gehad.

Na het verwijderen van clone-cd moet je de pc ( ook met XP besturing ) opnieuw opstarten.

Het spel met savedisk V2 draait nu met de laatste versie van deamon tools.

Alcohol120% heeft geen invloed op de emulatie, zoals smartguy al heeft aangegeven kan je hier ook het spel mee spelen.

Let op er is een no-cd patch voor het spel, maar dit blijkt een keylogger te zijn.
Als je deze al hebt geinstalleerd, draai snel ad-aware of een ander verwijder tool.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan