sims3 launcher error, spel word afgesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mooievrouw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2004
Het staat er al, ik wil ook de sims3 kunnen spelen op mijn XP, daar had ik al het spel opgehad maar is er afgegaan na crash van de pc.
Nu heb ik de originele spellen en lukt het gewoon niet.
Het instaleren duurt ook een eeuwigheid, de pc heeft er 1 uur en 3 kwartier over gedaan om het spel te instaleren.
Wil ik dan nu het spel spelen dan komt er een subje met de tekst: er is een fout opgetreden in de SIMS3Launcher het spel moet worden afgesloten onze excuses.
En daar kan ik het mee doen.Ook kan ik de updates niet uitvoeren. Heb op het net ff gesnuffeld of er een oplossing is, kan ik niet vinden, maar kan wel het spel spelen via en omweg.
Als ik het spel dan speel dan gaat dat vloeiend, ik weet ook dat mijn pc het spel aankan.

De uitbreiding kan ik er niet opzetten omdat er geen updates gedaan kunnen worden.

Maarrrrrrr weet iemand hier iets van? Wat kan ik doen om mijn spel gewoon te laten spelen???

Heb ergens gelezen over iets in register problemen??
Dan iets van een perfectoptimizer downloaden ofzo, maar kom niet er niet echt uit.

Iemand hier nog suggesties?

Hallo Marion

Je bedoeld dit.

Q: How to Fix Sims 3 Launcher Error?

A: So, If you got sims 3 launcher error then there is a 94% chance that your computer has registry problems. To Fix the problem you need to follow the steps below:

* Step 1 - Choose a sims 3 launcher error repair tool,download and install sims 3 launcher error repair tool Scan for FREE.
* Step 2 - Click the Scan Button.
* Step 3 - then click the Fix Button and your done! It is very easy to repair sims 3 launcher error.

Q: Which Sims 3 Launcher Error Repair Tool is the most effective?

A: The results of our research and rigerous testing procedure found that Regcure was the most effective sims 3 launcher error repair tool. Its easy to use, eliminated all known errors on our computer, includes great safely features and left our PC running incredibly fast. We were extremely impressed! Second came Perfect Optimizer which was very user friendly, but did not perform as well in tests. Third came RegistryEasy.

Er staat eigenlijk niks anders dan dat er 94% kans is dat die fout die is opgetreden met SIMS3Launcher wordt veroorzaakt door fouten in het register.

Download en install 1 van de 3 register reparatie programma's en laat die gratis je register scannen om ze daarna de gevonden fouten te laten repareren.

Dat is alles wat er gedaan moet worden volgens hun.
En de eerste vinden ze de beste.

De bron hiervan is: http://www.fixerror2009.com/tidpp-sims_3_launcher_error-zz0001

Succes

Hallo, bedankt voor je antwoord.
Ik heb net al deze dingen geprobeerd, maar het progje (allemaal) moet je kopen.
Aks je het niet koopt haalt het ook niets weg, en er zijn er volgens de programma's en heleboel die weggehaald moeten worden! tegen de 950!!!
En daar heb ik even geen geld voor, heb je mss nog een andere optie?

Marion natuurlijk heb ik een optie ,maar jij heb daar nu ook wel een idee over denk ik.

Dat was eigenlijk alleen uitleg over deze opmerking.
"Heb ergens gelezen over iets in register problemen??
Dan iets van een perfectoptimizer downloaden ofzo, maar kom niet er niet echt uit."

En daar ben nu wel uit ,perfectoptimizer is niks anders dan een fantasievolle naam die je om de tuin lijd voor een register schoonmaak programmatje waarvan ze zelf al zeggen dar er 2 andere het ook kunnen.
En programmatje dat iets schoonmaakt repareed of fix niks maar haald alleen maar dingen weg en ruimt ze op.

Maar ongeldige verwijzingen in het register dat zou wel heel goed kunnen ,en dat idee heb je zelf nu ook je zegt zelf al tegen de 950.
En daardoor kan het komen dat die installatie zolang duurde met al die foute verwijzingen.
Dat hebben we geleerd en nu duidelijk ,in het register zit er iets niet goed.

Haal die programmatjes er maar weer af en gooi ze weg.
Ken wel andere die ik zelf al lang gebruik jv16 PowerTools en die heeft nu broertje die dat wel gratis voor je doet.
Dat is PowerTools Lite
Deze moet je even downloaden en daarna installeren.
Klik tijdens de installatie gewoon over al maar op oke en als laatste vraagt hij of het goed is om een baseline cache te en dat is ook oke natuurlijk.
Dan klik je bovenaan op het tapblad laguane en klik je op Dutch - Nederlands en het programma is in het nederlands.
Onderaan zie je "Mijn PC Status" en daarnaast "Mijn Register Status" wat een index is van hoe het met je pc is gesteld.
Dat klik je op Mijn pc schoonen en herstellen en wacht je af.
Als hij klaar is dat ga naar het tapblad "selecteren" en klik je op alles.
Dan klik je onderaan op herstellen en als hij daar mee klaar steeds op ja en ok en als hij daar ook mee klaar is ben jij dat ook met het programma.

Zou een keer herstarten zodat windows het register weer opnieuw inleest en kijken of het beter is geworden met de sims3.
En anders eens kijken wat er gebeurd met een nieuwe installatie van de sims3.

Veel succes en ik hoop daarna veel plezier met de sims,

Groetjes Ragdoll

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan