sinds 7 geen internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

coen254

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
189
heey allemaal,
ik heb een probleem!
sinds ik win 7 heb geinstaleert heb ik geen internetverbinding meer!
ik heb dualboot en in vista (mn andere besturingssysteem) heb ik nog wel gewoonj verbinding.
mijn verbinding is (dat zij de ziggo-man:p) Z1
grtzz,
coen254
 
kijk eens in adevice manger als er een geel braagteken bij staat
ps zit de netwerk kaart op je mobo of apart?
 
Door de juiste driver voor jou kaart te installeren.
 
Welke versie draai je?
IK heb dit probleem ook maar als ik de laptop opnieuw opstart doet ie het wel gewoon. Bij mij komt het denk ik trouwens dat ik de trail van bitdefender er op heb gezet en avg eraf heb gehaald.

Jesse
 
Ik had precies hetzelfde. Mijn systeem is triple-boot: XP. Vista en W7 en internet werkte bij XP en Vista normaal.
Meed omdat onder W7 Kaspersky (update) wel werkte wist ik dat het dus niet in de verbinding kon zitten.
Daarom van alles geprobeerd: firewalls weghalen; netwerk centrum instellingen, security instellingen van IE8 etc. (alles wat ik kon bedenken) en ineens werkte het. Ik weet dus niet wat het is geweest..... daarna heb ik stap voor stap alles weer terug gezte en het bleef werken.
De wegen van Gates cs zijn wonderbaarlijk.:eek:
(hoop dat dit jou ook helpt)
 
om je te helpen aan juiste drivers moeten we weten welke netwerk kaart of chip er is.

Windows 7 heeft nog niet alle drivers...

tip. verwijder eerste al het software wat de verbinding kan blokkeren.
dus firewall en virusscanners
 
@blingblingboy,

graag bij je eigen topic blijven. Het is niet toegestaan om jou vraag bij iemand zijn / haar topic te plaatsen ook al is het dezelfde vraag / probleem. daarbij is deze topic reeds een half jaar oud, dus niet actueel meer.

slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan