Sinds kort ook draadloos,maar ...1 keer mail inbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
Outlook Express.

We hebben 1 vaste computer en sinds vorige week een laptop (met router)

Als ik nu mail ophaal met de laptop kan ik dezelfde mail niet meer zien op de vaste computer.Dat is lastig omdat ik met de vaste computer verbonden met printer.

Ook als ik de mail eerst lees op de vaste computer Windows XP kan ik dezelfe mail niet meer teruglezen op de laptop.
Ze zijn niet met elkaar verbonden.

Is hier een oplossing voor. Dus dat ontvangen mail op beide computers ontvangen wordt en blijft staan?

alvast bedankt!
 
Uitleg van Schoonepc;
De eigenschappen van het zojuist aangemaakte e-mailaccount kunnen via de knop Eigenschappen worden gewijzigd. Wijzig bijvoorbeeld de naam van het account (zodat deze in dit accountbeheer gemakkelijk kan worden herkend), en pas zo nodig de poortnummers aan op het tabblad Geavanceerd. Onderaan dit tabblad kan worden ingesteld dat Outlook Express de binnenkomende berichten (eventueel voor een bepaalde tijd) op de mailserver moet laten staan. Deze optie is handig wanneer de e-mail op twee verschillende computers gedownload moet kunnen worden. Door de bewaartijd op de server tot een á twee weken te beperken, wordt voorkomen dat de mailbox volloopt en er geen e-mail meer kan worden ontvangen.
Bron;
http://www.schoonepc.nl/instal/emailoutlookexpress.html
 
opgelost

opgelost, bedankt!!!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan