sirenegeluid pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Hallo

Mijn pc maakt een p lawaai namelijk constant een sirene.Maar daarbij kreeg ik ook geen beeld. Ik heb nu mijn videokaart vernieuwd en geheugen vervangen en heb ik weer beeld maar dat sirenegeluid hoor ik nog steeds, erg vervelend

Iemand suggestie?

Ja processor naar zijn grootje.

Hoi,

Draait je cpu fan wel?

Wat is de temp van je cpu?

Modag

koeler draait gewoon, het is een slot a met aan de zijkant een fan en deze draait. Het is een 800mhz, heb nu al 3 a soorten geheugen getest maar dat sirenegeluid blijft bestaan.

Hoi.
In de bios kan je kijken of je moederbord wel ziet dat de cpu fan draait, en ook de temp hiervan is te zien.Ik heb ook bij 1 moederbord dat dit niet wordt herkent wij hebben de cpu fan
systeem fan aansluiting gezet en nu geen sirrene meer.
Is maar een idee.

Modag

Trek je CPU eruit en plaats hem opnieuw, heb je wel eens als deze fout in de socket zit, anders wat puppie zegt, alhoewel het met die slot 1 dingen zelden voorkwam.

Bios reset al geprobeerd? bios instellingen nagelopen?

Hoi.
In de bios kan je kijken of je moederbord wel ziet dat de cpu fan draait, en ook de temp hiervan is te zien.Ik heb ook bij 1 moederbord dat dit niet wordt herkent wij hebben de cpu fan
Is maar een idee.

Modag

Modag zei:
Hoi.
Is maar een idee.

Modag

hoe kan je ooit je bios in kijken als je geen beeld krijgt omdat je cpu niet op word gepakt ?

maargoed wat Lange Pier zij je cpu los halen en er opnieuw induwen kan werken. het is bekent met die dingen dat ze wel is wat losser gaan zitten. en dan hoop ik dat het op gelost is anders kan je zoals andere zijden je bios resetten maar denk niet dat het probleem is. want die sirene geluid krijg je volgens mij eerder voordat hij je bios aanspreekt.

maargoed kortom ik hoop dat het werkt anders moet je een nieuwe processor en/of moedebord er in plaatsen.

meer kan je volgens mij niet doen.

greetz steve

dvham zei:
Hallo

en heb ik weer beeld

Iemand suggestie?

steve16 zei:
hoe kan je ooit je bios in kijken als je geen beeld krijgt omdat je cpu niet op word gepakt

Als de FSB en multiplier ( indien soft menu, maar meestal gelockt ) niet goed staan kom je wel in de bios maar kun je een iritante pieptoon krijgen.

Origineel gepost door dvham Hallo en heb ik weer beeld Iemand suggestie?[/QUOTE zei:
waar haal je die vandaan ?

maargoed :) thanx voor info tja als je beeld krijgt en je kan in je bios dan betekend het wel dat je cpu nog goed kan zijn dan zijn het waarschijnlijk wel je bios installingen.

greetz steve

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan