SiS mirage 3 Grafische kaart en directX

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cilla86

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2008
Hallo

Ik heb net een computer gekocht een PackarBell. Ik heb een grafische kaart SIS mirage 3. Ik probeerde net de sims te installeren en krijg dan een melding dat mijn kaart niet directX ondersteunt nu werkt de sims natuurlijk niet goed. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen.
Ow jah heb windows vista dus moet wel iets zijn wat hiermee werkt.

alvast bedankt

Helaas is dit niet een probleem wat je op kunt lossen. De videokaart die jij hebt wordt door het spel niet ondersteunt.

Het enige wat je nog zou kunnen proberen is om in het graphics menu alles op laag te zetten.

Ook is het niet mogelijk een andere kaart in de laptop te bouwen. Eventueel zou je nog kunnen overwegen de laptop terug te brengen en er een andere laptop met een ATI of Nvidea kaart aan te schaffen met minimaal 128 mb geheugen.

het is geen laptop
het is volgens mij ook niet dat het spel het niet ondersteunt . Want kan het spel wel spelen en heb alle grafische opties al op laag staan. Krijg alleen bij bepaalde beelden rode kleuren ipv de kleuren die het horen te zijn. en krijg een melding van windows dat mij kaart directX niet ondersteunt. Had al gegoogeld maar kan wel berichten vinden dat er een oplossing is alleen nergen welke oplossing.

Het is niet alleen de sims die dit probleem geeft. Eigenlijk alle spellen. Aangezien de meeste spellen met directX werken. Dus voor dat probleem hoop ik eigenlijk een oplossing te vinden.

Ja allemaal up to date vandaag nogmaals alles laten lopen om te kijken voor updates.

Excuus, ik dacht idd onterecht dat het om een laptop ging.

Maar het probleem blijft hetzelfde, de Sis kaarten worden vaak niet ondersteund door spellen. Soms werken ze wel gewoon en soms niet. .

Is het misschien een optie om een andere kaart te plaatsen?

Laatst bewerkt:
Maakt niet uit joh!!

Vervangen is inderdaad optie. Maar comp. is net 5 dagen oud zou ik wel zonden vinden.
Ik heb in de winkel special gevraagd of deze geschikt was voor de sims enz. En zij gaf antwoord ja.

Ik hoop dat iemand oplossing weet zodat directX geaccepteerd wordt.

Mocht dit niet zo zijn ga ik gewoon naar de winkel terug. Dit is gewoon foutieve informatie,.

maar toch bedankt voor je reactie

zelfde probleem

hallo,
ik heb presies het zelfde probleem.
ik ben ook al aan het kijken voor nieuwe videokaarten, en bij de its(daar heb ik hem gekocht) zeiden zo dat ik alle spellen kon spelen.
dat kan dus niet zelf geen spelletjes va M3 Mb

greetz

ps seg ff als je een oplossing hebt!!

Heb even wat opgezocht en bij sommigen was de oplossing om een oudere driver te instaleren en NIET door Windows Update te laten vernieuwen want dan werkte het niet meer. De grafische kaart is wel DirectX 9 compatible.
Heb je de drivers van de bijgeleverde CD geprobeerd in plaats van de laatste van de website te halen?

Zet er gewoon een nieuwe videokaart in, ik heb zelf ook een packard, met SiS 650 maar 32 mb :P, Ik wil hem nu ook vervangen.

heey,

SIMS is een heel oud spel en er is een directx meegeleverd (ook oudere versie) dat kan daardoor helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan