sis mirage 3 graphics sis 672 serie geen xp driver?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelkok724

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2003
Ik heb een packerd bell laptop, hierop stond Vista. Hier was ik niet over te spreken. Nu heb ik er XP opgezet maar ben er achter gekomen dat voor de grafische kaart helemaal geen xp driver te vinden is.

Ik heb wel normaal beeld etc maar zodra ik mijn favoriete game wil spelen dan wordt het beeld hoe langer hoe vreemder. Witte vlekken kleuren die niet kloppen etc.

Iemand een idee of hier nog hoop voor is?

Alvast bedankt voor de adviezen

Hoi,

Als je hier de steps doet kom je toch de driver van sis672 tegen in het midden.
Step 1 xp invullen
step 2 igp graphics driver
step 3 de bovenste
en dan deze SiS UniVGA3 graphics driver

Modag

ok dat is gelukt. Tot zover het goede nieuws, als ik de driver uit pak wil hij eerst alle bestaande drivers etc verwijderen. Dan moet je opnieuw opstarten, als ik daarna het pakket weer opstart zegt hij iets van "system cannot detect divece, make sure it is connectec bla bla bla".

Hoe kan ik nu snel terug naar de oude situatie?

Hoi,

Als je hier de steps doet kom je toch de driver van sis672 tegen in het midden.
Step 1 xp invullen
step 2 igp graphics driver
step 3 de bovenste
en dan deze SiS UniVGA3 graphics driver

Modag

bedankt voor het meedenken :) maar ik heb een sis672 serie en via jouw link kan ik alleen drivers vinden voor xp voor de sis 671. Deze heb ik wel geprobeerd maar die pakt niet :(

bedankt voor het meedenken :) maar ik heb een sis672 serie en via jouw link kan ik alleen drivers vinden voor xp voor de sis 671. Deze heb ik wel geprobeerd maar die pakt niet :(

Die link van mij moet het wel doen.

Betreft een iets oudere driver-versie (uvga3_384.zip), maar dat maakt niet uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan