SiS Mirage 3 Graphics

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimsoon

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Ik wou laatst een spel online spelen, maar deze had heel erge last van lag.. Het is niet zo'n groot spel en moet eigenlijk geen probleem zijn voor mijn notebook. Dus nu dacht ik, misschien ligt het aan mijn grafische kaart. Ik heb namelijk genoeg ram geheugen, een dual core processortje.. Maar mijn grafische kaart is een:

SiS Mirage 3 Graphics

Kan iemand mij informeren of dit een goeie is.. En zo niet, kan iemand me er dan 1 aanraden?

Groeten

neen het is een onboard chip en niet bepaalt om te gamen.

er een aanraden??gaat ook niet want in je notebook kun je geen kaart zetten.

drivers up to date?
en welke game spreken we hier over?veel games ondersteunen niet eens een onboard chip

De Sis kaart is inderdaad niet een van de betere, maar met de goede drivers zou een online spelletje geen probleem mogen zijn. Spellen van nu als Crysis, kan je vergeten met die kaart.

Nou is een laptop ook niet echt optimaal om mee te gamen, plus dat deze sis kaart op je moederbord vast zit. Dus er even een nieuwe in plaatsen is eigenlijk geen optie, naar mijn mening.

Edit: Frank was sneller ;)

Is misschien een rare vraag, maar waar kan ik die drivers updaten? Ik weet ook niet of ze up-todate zijn.. maar ik heb deze notebook pas deze week nieuw gekocht.. en was toch een aardig nieuw model.. maar ik kan natuurlijk even checke voor driver updates.. kan iemand mij vertellen waar ik daarvoor moet kijken?

op de site van de fabrikant van je notebook kun je kijken of er nieuwe drivers zijn.

daar je type nr opzoeken bij "support of downloads"

Ik heb al veel gezocht nu, maar kan geen drivers vinden voor de SiS Mirage 3 Graphics kaart.. Ik weet mijn serienummer/productcode niet, dus heb ik gezocht naar SiS video driver via de zoekfunctie, maar zonder succes..

lijkt me als jeen nieuwe laptop heb dat je wel je serie nr hebt.

merk??type??
kijk eens op onderkant

maare het lijkt me sterk dat er voor nieuw laptop als nieuwe drivers zijn.
als ie al lang geinstalleert is kan ik me voorstellen maar sis brengt niet veel nieuwe drivers uit.

lag kan ook aan je verbinding liggen en zoals al gezegt het is niet echt een gamerschip.

ook heb je nog steeds niet vermeld welke game we hier over spreken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan