sism 3 valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyjomy

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
hallo, ik heb vandaag de sims 3 spesiaal editie gekocht maar als ik hem installer is er geen probleem en als ik hem lager grafiese dingen doet dan vals ie ook gewoon bij hte laden van de stad uit allen mesien dacht ik ligt het aaqn de vido kaart deze videokaart is het : Mobile Intel Graphics Media Accelerator 4500MHD
en als hij te slecht is wat kan ik er aan doen

mvg dyjomy

Is het een laptop? Dan vrees ik het ergste...
desktop? Nieuwe videokaart kopen

Betere laptop kopen, aangezien je de kaart niet kunt vervangen.

kan je hem niet overkloken ofzoo?
Tuurlijk dat gaat prima, en dan gelijk met een LN2 koeling erop :p

Notebooks overklokken is maar is een enkel geval 'slim'. MSI heeft notebooks met een turbo/overclock knop, maar daar is de koeling op aangepast uiteraard.

Tuurlijk dat gaat prima, en dan gelijk met een LN2 koeling erop :p

Notebooks overklokken is maar is een enkel geval 'slim'. MSI heeft notebooks met een turbo/overclock knop, maar daar is de koeling op aangepast uiteraard.
ik wil vel overklokken maar ik heb een laptop kooler en ik weet niet welk progamatje

Een notebook is eigenlijk gewoon niet te overklokken aangezien de koeling daar niet op gemaakt is. Externe koelers leveren zeer weinig op (heb er zelf ook 1) dus dat gaat je niet helpen. Overklokken doe je voor de CPU normaal gesproken in de BIOS en de videokaart kan wel vanuit Windows. Wanneer je gaat kijken zal je zien dat in de BIOS geen overklok opties aanwezig zijn en is overklokken dus niet mogelijk.

Inderdaad, aan het overclocken van een laptop moet je niet beginnen.

Wil je het spel fatsoenljik kunnen spelen is het aanschaffen van een betere laptop (al zijn deze niet geschikt om mee te gamen en kost een "echte" gamelaptop erg veel), of een desktop pc.

Verder valt er weinig aan te veranderen, het is vrijwel niet mogelijk een andere videokaart te plaatsen in een laptop en als het al kan is het zo duur dat een neiuwe een betere optie is.

Wil je het spel fatsoenljik kunnen spelen is het aanschaffen van een betere laptop (al zijn deze niet geschikt om mee te gamen en kost een "echte" gamelaptop erg veel), of een desktop pc.

Verder valt er weinig aan te veranderen, het is vrijwel niet mogelijk een andere videokaart te plaatsen in een laptop en als het al kan is het zo duur dat een neiuwe een betere optie is.
heb je dan ook zo iets als een externe video kaart ofsoo ? bij dixons of media markt?

Laatst bewerkt:

oke maar heb je dan niet zo iets als een externe videokaart ? bij dixons of itd of media mark ik kan er zelf niet kijk reistijd meer dan anderhals uur en allen om te kijken ik een beter te verweg :P

De enige notebook met een externe videokaart is een Fujitsu-Siemens Amilo nogwatnogwat. Bij elkaar kost dat zo'n €1300,- :)

De enige notebook met een externe videokaart is een Fujitsu-Siemens Amilo nogwatnogwat. Bij elkaar kost dat zo'n €1300,- :)
wat kan ik san nog doen ??
want can i run it zegt dat ie het aan kan en hij doert het gewoon echt niet zo raar maar ik heb ook gehoord dat je via comfiruru atiescherm je videokaart kan verlage maar ik heb nix kinnen vindern mesien weten jully waar het bdan staat?

Wat je kan doen is een typecursus nemen :p

Wat de sims betreft, je hebt gewoon een zwakke videochip, verlaag de resolutie in de sims zover mogelijk en verlaag de grafische opties. Verder valt er weinig te doen.
Dingen veranderen in het configuratiescherm gaat niet opschieten.

Wat je kan doen is een typecursus nemen :p

Wat de sims betreft, je hebt gewoon een zwakke videochip, verlaag de resolutie in de sims zover mogelijk en verlaag de grafische opties. Verder valt er weinig te doen.
Dingen veranderen in het configuratiescherm gaat niet opschieten.
oke ik heb alles op laag gezet bij de grafoese dingen en nu zal hij moeten werken zeker?

Probeer het en dan zie je het vanzelf, meer kan je niet doen.

Inderdaad, de prestatie gaat pas echt beter worden als je het spel op een fatsoenlijke desktop speelt of op een laptop met een betere videokaart.

Enige dat je kan doen is alle instellingen op laag zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan