Site Advisor

Status
Niet open voor verdere reacties.

levbont

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Berichten
21
Hallo, ik heb via mijn provider McAfee service center met Scanner Firewall en Site Advisor ..maar dat laatste krijg ik niet geinstalleerd ( ook niet na vele helpsessies met de medewerkers van McAfee ).
Ik blijf steeds de volgende melding krijgen :Runtime error message ("Microsoft Visual C++ Runtime Library. . .Program c:\temp\SiteAdv.exe. . . This application has requested the Runtime to terminate it in an unsual way. Please contact the applcation's support team for more information.
Van alles geprobeerd, ook TOTALE DEINSTALLATIE VAN McAfee Spysweeper etcetera, temp files weg en ga zo maar door..
Wie o wie weet een antwoord .... , alvast dankjewel, groetjes,

Lev Bont
 
ik weet niet of je hier
wat aan hebt, ik weet zelf de oplossing helaas niet sorry.

let wel op de waarschuwing op de site van microsoft
Waarschuwing De informatie in dit artikel is voorlopig en is nog niet bevestigd of getest door Microsoft. Wees voorzichtig bij het gebruik
 
Hoi thnx voor je reactie, ik heb even naar Microsoft gelinkt maar daar zie ik bij de oplossing staan: MOSEARCH\BIN\MOSDMN.EXE
En daar gaat het mij niet om, het gaat mij erom dat SiteAdvisor niet geinstalled kan worden door die runtime error..weet je verder nog iets hoop ik, anders no offense en groetjes, Lev
ik weet niet of je hier
wat aan hebt, ik weet zelf de oplossing helaas niet sorry.

let wel op de waarschuwing op de site van microsoft
Waarschuwing De informatie in dit artikel is voorlopig en is nog niet bevestigd of getest door Microsoft. Wees voorzichtig bij het gebruik
 
ja ik had die foutmelding opgezocht en dat kwam eruit.
Maar ik zou nog ff voor je verder kijken en als ik iets heb gevonden laat ik het je nog wel weten.

edit
hier hadden ze hetzelfde probleem.
Een persoon van MC affee raden aan om de laatste versie te downloaden op de website.
De andere mensen hadden toen nog steeds problemen.
Misschien kan je proberen om de laatste versie te downloaden
http://forums.mcafeehelp.com/viewtopic.php?p=415306&sid=cadc39790dfb0ad05e83b6a0de98918f dit is hem
 
Laatst bewerkt:
Hoi BrutalGamer, en weer dank voor je reactie ..echt joh wat ik al schreef al die McAfeelui hebben zich er al over gebogen en komen er ( nog ) niet uit. Ik zou je heel dankbaar zijn mocht je een oplossing vinden, niet dat ik die Site Advisor nou per sé wil maar het zit opgesloten in het nieuw McAfee servicecenter dat ik graties van mijn provider (XS4all) krijg en doordat ik het niet geinstalleerd krijg heb ik daarmee ook problemen.., nou joh doe je best :D en groetjes vanuit een wel héél herfstachtig Haarlem aan Zee, Lev die uitkijkt



QUOTE=BrutalGamer;1803189]ja ik had die foutmelding opgezocht en dat kwam eruit.
Maar ik zou nog ff voor je verder kijken en als ik iets heb gevonden laat ik het je nog wel weten.[/QUOTE]
 
Hallo,

Ik weet niet of je goed engels kan, als je er niet uitkomt help ik je er wel bij.

Open Internet Explorer, Go to Tools > Internet Options, Click on the Delete Cookies and Delete Files. Choose to Delete Offline content on the prompt.

Click on the Privacy Tab. Click on the Advanced Button, Select the Checkbox "Override Automatic Cookies Handling" and choose Accept for First and third Party cookies. Also check the box "Allow Session Cookies" Click on the Ok.

Click on the ProgramsTab. Make sure the checkbox "Internet Explorer should check to see whether it is default browser" is checked. Click on the Ok. Click on the Advanced tab, click on the Restore Default button. Click on the Apply and Ok.

Open Internet Explorer, Go to View>Tool bars & ensure that only Standard buttons & Address Bar are checked. Uncheck the rest.

Now Go to Start > Run > Type %temp% press enter. Empty the Temp folder by click on Edit>Select all from menu on top & press Delete key from Keyboard.
aldus McAffe

Grtz
 
Hoi BrutalGamer, thnx again, alles duidelijk maar over deze alleen ben ik niet zeker wat er bedoeld wordt en hoe je dat vindt, gaarne uitleg : Open Internet Explorer, Go to View>Tool bars & ensure that only Standard buttons & Address Bar are checked

Lev

Hallo,

Ik weet niet of je goed engels kan, als je er niet uitkomt help ik je er wel bij.


aldus McAffe

Grtz
 
Hallo,

Ga naar beeld-> werkbalken-> en zorg dat er alleen een vinkje staat bij standaardknoppen en adresbalk
 
Ok, ik had het ondertussen al uitgevogeld, maar hoe dan ook dank ... en dan wat nu ..installeren maar weer ...?

Lev

Hallo,

Ga naar beeld-> werkbalken-> en zorg dat er alleen een vinkje staat bij standaardknoppen en adresbalk
 
Now Go to Start > Run > Type %temp% press enter. Empty the Temp folder by click on Edit>Select all from menu on top & press Delete key from Keyboard.
heb je dit gedaan?

Kijk daarna maar eerst of je ergens die toolbar of programma kan opstarten.
Of kijk bij start->programma's->Configuratiescherm->Software of dat programma er staat.
Als in beide gevallen het programma er niet op staat zou ik hem opnieuw gaan installeren
 
Laatst bewerkt:
probeer anders even die stappen opniew uit te voeren maar niet site advisor niet deinstalleren.
en na dat je die stappen allemaal heb uitgevoerd dan kijken of je die toolbar ergens ziet.

je kan dan eventueel kijken bij Beel->werkbalken of die daar tussen staat
En anders Beeld-> werkbalken-> aanpassen.
En kijk dan of je die toolbar kan toevoegen.

Als je hierna nog steeds hetzelfde probleem hebt.
Zou ik daarna wel weer verder kijken.
 
Beste ,

Ik krijg Site Advisor niet eens geinstalleerd laat staan dat ik hem kan deinstalleren.
Dus dit gaat helaas niet op, snap je wat ik bedoel.
Lev

probeer anders even die stappen opniew uit te voeren maar niet site advisor niet deinstalleren.
en na dat je die stappen allemaal heb uitgevoerd dan kijken of je die toolbar ergens ziet.

je kan dan eventueel kijken bij Beel->werkbalken of die daar tussen staat
En anders Beeld-> werkbalken-> aanpassen.
En kijk dan of je die toolbar kan toevoegen.

Als je hierna nog steeds hetzelfde probleem hebt.
Zou ik daarna wel weer verder kijken.
 
Hallo,
Heb je het al geprobeerd in de veilige modus???
 
Hoi BG,

Bedoel je toch wel veilige modus met netwerkmogelijkheden.... of eerst het exe bestand opslaan en dan via de veilige modus proberen te installeren, zonder netwerkmogelijkheden dus ...ik ben razend benieuwd .., ik hoor hopelijk van je voor ik dit doe, en nogmaals hartstikke tof dat je zo meedenkt, echt hoor, groetjes Lev

Hallo,
Heb je het al geprobeerd in de veilige modus???
 
Beste ,

Ik krijg Site Advisor niet eens geinstalleerd laat staan dat ik hem kan deinstalleren.
Dus dit gaat helaas niet op, snap je wat ik bedoel.
Lev
Ja ik snap wat je bedoelt hoor.

btw dat was het idee van luuk om in veilige modus te gaan.
Had ik in 1e instantie nog niet aangedacht.

Ik denk dat je hem eerst gewoon in veilige modus kunt installeren(niet met netwerkmogelijkheden)
ik weet niet hoe luuk hierover denkt
 
Ja ik snap wat je bedoelt hoor.

btw dat was het idee van luuk om in veilige modus te gaan.
Had ik in 1e instantie nog niet aangedacht.

Ik denk dat je hem eerst gewoon in veilige modus kunt installeren(niet met netwerkmogelijkheden)
ik weet niet hoe luuk hierover denkt
 
Ja ik snap wat je bedoelt hoor.

Okay ja was idd van Luuk, maar goed ik ga het nu dan f proberen, je leest straks wel de uitslag, groetjes, Lev

btw dat was het idee van luuk om in veilige modus te gaan.
Had ik in 1e instantie nog niet aangedacht.

Ik denk dat je hem eerst gewoon in veilige modus kunt installeren(niet met netwerkmogelijkheden)
ik weet niet hoe luuk hierover denkt
 
Beste BrutalGamer,

Nou zo gezegd zo gedaan ..maar go.. nou ik zal niet vloeken of boos worden dat heeft geen enkele zin, we kunnen beter ons hoofd er cool/koel bij houden, maar je raadt het al ...weer mislukt ook dus onder veilige modus, wat nu ? ik pieker me suf en lens ... , groetjes Lev
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan