Site Advisor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou beste BG, lees dan het begin maar wat ik toen schreef;) , potjandosie man ik heb via de McAfeechat tig sessies gehad met hun medewerkers, prima service hoor, maar die kwamen er ( vooralsnog ) niet uit ..dus tja ..wat nou hè, groeten, Lev
 
Ow niet goed gelezen sorry ;)
En klopt zei je was ik ff vergeten denk ik :p

raar dat zei je niet kunnen helpen.

Ik zou er nog even over denken en nog wat over opzoeken.
Je hoort nog van me.
 
Hoi BrutalGamer, ok ..ik hoop dat je wat voor me vindt, ondertussen zoek ik me ook lek verder, groetjes en zoek ze, zo je iets vindt zou het te gek zijn, en niet alleen voor mij, want velen kampen met dit euvel .... en ik las zelfs ergens dat iemand van McAfee de schuld gaf aan Windows ... en de melding die ik krijg zegt bijvoorbeeld ook dat het een applicatiefout is, en dat is dacht ik een fout in of van het programma dan wel plugin zelf, maar ja op de identieke pc van mijn zoon heb ik hem moeiteloos geinstalleerd, begrijp je het nou of begrijp jij het nou, nou ik niet,hi, nou verder zoeken dan maar, bye doei, Lev
 
Dat is helemaal raar.
Draait er ook dezelfde windows onder met dezelfde service pack.
 
Ja BrutalGamer, heel raar, en zoals ik eerder zei veel heel veel mensen hebben dit probleem, ik ben lang niet de enige, daarom. Maar er moet toch uit te komen zijn, temeer omdat zoals ik ook al eerder zei de plugin op ook weer vele andere pc's wel geinstalleerd kan worden, zoals bv die van mijn zoon, dus wat er nou verkeerd is dan wel veranderd dan wel aangepast moet worden is mij vooralsnog een GROOT GROTER GROOTST raadsel.
Maar één ding is zeker : het moet opgelost kunnen ! worden, de hamvraag - of is het de hamkaasvraag ? :D - is echter HOE, groetjes van een spittende en zoekende Lev
 
Besterd BG, heb jij overigens al eens geprobeerd hem op jouw pc te installeren ?
Wellicht ondervind jij geen enkel probleem, Lev
 
Nee nog niet geprobeerd.
Zou ik proberen om vandaag nog wel even te doen.
Heb je windows xp home of proffesional, misschien heb je het al gezegd maar anders moet ik het terugzoeken
 
Hoi , ik heb XP Home, en het installeren, als het lukt, is een fluitje van een €, is zo gepiept, maar ik ben benieuwd of het bij jou wel lukt, en wil je er weer vanaf, nou dan deinstalleer je hem toch gewoon, doei, Lev
 
Ja zou inderdaad wel een fluitje van een € zijn.
Als het zonder problemen werkt.
Je hoort de resultaten wel van me ;)
 
Hallo, Ondanks uitgebreide adviezen van McAfee is het niet opgelost, zij leggen uieindelijk de fout neer bij Windows, Lev
 
Hey Lev,
Ik heb dit ook gehad, danwel niet alleen voor McAfee software, maar voor ALLES, overal kreeg ik die runtime error bij. Uiteindelijk radeloos windows opnieuw geinstalleerd, en alles installeerde vlekkeloos. Ik raad dus aan dat te doen ;) (liever wel as last resort natuurlijk)
 
hoi, thnx for reactie, maar daar heb ik geen trek in, ik heb nl nergens anders problemen, en dus heb ik net McAfee er totaal afgekieperd en ben op AVG en ZoneAlarm overgegaan, doei, groetjes en nog een heppie njew jier, Lev
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan