Site af - check please

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunion

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Ben vandaag begonnen met een site te maken voor mijn vader.
Dit is wat ik tot nu toe heb:
http://website.sunion.be/index.html

alles is door mij gemaakt, inclusief graphics(vind ze zelf niet zo goed) behalve het javascriptje dat het email adress verbergt voor spambots.

Wat vinden jullie van de site, en wat kan er beter?

Ik zou ook graag een scriptje maken zodat men vader de tekst op de paginas kan wijzigen zonder dat hij elke keer in dreamweaver het moet gaan doen, en dan uploaden.
Is dit mogelijk in php?

--Bedankt.

De page verspringt bij klikken tussen home en contact.

Kleurstelling is mooi, ook de schaduw, maar letters in de bovenste balk slecht leesbaar.

De page verspringt bij klikken tussen home en contact.

Kleurstelling is mooi, ook de schaduw, maar letters in de bovenste balk slecht leesbaar.

wat bedoel je dat het verspringt tussen home en contact?
Ik heb geen problemen.

en welke letters zijn niet goed leesbaar?
rechts boven contact heb ik een afbeelding gezet met de opacity zeer laag.Dus dat is de bedoeling.

Laatst bewerkt:
ik denk dat Paul-RT wijst op het nieuw laden van de gehele pagina van home naar contact.
Je ziet dat hij een hele nieuwe pagina opent als je tussen de 2 switcht.

Het zou mooi zijn als je het witte en de bovenbalf als frame houd, en dat dus alleen het tekstvlak veranderd.
Hierdoor maak je het net ietsjes mooier

(paul-RT; correct me if I'm wrong ;) )

ik denk dat Paul-RT wijst op het nieuw laden van de gehele pagina van home naar contact.
Je ziet dat hij een hele nieuwe pagina opent als je tussen de 2 switcht.

Het zou mooi zijn als je het witte en de bovenbalf als frame houd, en dat dus alleen het tekstvlak veranderd.
Hierdoor maak je het net ietsjes mooier

(paul-RT; correct me if I'm wrong ;) )

kk :) was ik ook van plan.
Maar ik heb slechte ervaringen met frames :shocked:
Enig idee hoe ik het zou doen?

ik ben zelf niet goed in het werken met de vaste frames; misschien dat iemand anders kan helpen (zet anders een nieuwe vraag in het dreamweaver-subforum)

Ik heb bij mijn eigen site geen frames gemaakt; het verspringt bij mij ook, maar dusdanig snel (lichte site; scheelt wel) dat het niet/nauwelijks storend is

ik ben zelf niet goed in het werken met de vaste frames; misschien dat iemand anders kan helpen (zet anders een nieuwe vraag in het dreamweaver-subforum)

Ik heb bij mijn eigen site geen frames gemaakt; het verspringt bij mij ook, maar dusdanig snel (lichte site; scheelt wel) dat het niet/nauwelijks storend is

ok, zal nog wat surfen/googlen.
Ik kan werken met frames, maar vind het niet professioneel
Maar kheb deze site maar snel gemaakt.
tog bedankt voor de antwoorden.

Ik heb ook geen last van verspringen (gebruik Google Chrome)

Site ziet er op zich goed uit, lekker simpel en duidelijk :)
Dat moet je er zeker inhouden ;)

Verder staan frames idd niet zo professioneel, je kunt het beter zo houden, denk ik.

Als je wilt dat je vader de boel kan wijzigen zonder dat hij de pagina opnieuw moet uploaden kun je overwegen om een CMS te installeren (google op de term, of kijk hier in het subforum voor CMS)

Bij klikken tussen home en contact schuift ed page naar links / rechts.
Zie de positie van de rode lijn ten opzichte van de tabbladen in Firefox. (bijlagen)

Laatst bewerkt:
Ik heb ook 'last' van verspringing, maar dit is geen fout in de website.
Door de hoogte van de pagina komt er bij mij op mijn macbookje in safari namelijk een scrollbar bij, die er niet is als dit niet nodig is. Hierdoor schuift de inhoud een beetje naar links bij het openen van de contact pagina.

Ziet er verder erg overzichtelijk uit wat betreft de inhoud. Kleuren en lay-out vind ik ietswat goedkoop overkomen, maar dat is mijn mening.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan