site ban...

Status
Niet open voor verdere reacties.

NovaaFilla

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2010
Hallo,

laatst heb ik bij een site een bann gekregen en nu kan ik me daar niet meer inloggen en van het forum gebruik maken,
nu wil ik daar graag weer op kunnen maar ik weet niet hoe, ik heb al paar x geprobeerd ip te veranderen, maar het werkte niet,
ik heb een asus router en ik denk dat ik daar die ip bann op heb, wat zou ik kunnen doen zodat ik weer op die site kan? denk mijn ip veranderen maar hoe?

ty :)

Laatst bewerkt door een moderator:
proxi verder zeg ikniks je hebt die ban blijkbaar niet voor niets gekregen

proxy werkt niet, en ip hider ook niet,

ik heb die bann eignelijk voor niets, op zo'n spel kan je met elkaar traden en had ik schijnbaar met een hacker gdaan en nu heb ik ook bann, is van Rumble Fighter

Dan zal je toch via de beheerders van dat spel een oplossing moeten bewerkstelligen. Een ban krijg je helaas niet voor niets.

Dus contact met hen opnemen en hopen dat je kan bewijzen dat het een fout was.

ja dat is probleem kan je niet bewijze, maar zijn er al veel die in dat spel op die manier bann hebbe, maar meeste hebbe geen router en verandere ip, maar ik moet ip van router zien te verandere.

Het heeft niks met het IP van je router te maken. Dat is je INTERNE IP en gaat helemaal niet naar buiten.

Iedereen daar die gebruik maakt van dezelfde internet-verbinding heeft maar 1 EXTERN IP ADRES, en daar gaat het om

ah ok, en dat kan je niet verandere?
want klopt wel, ik heb 2 PC's op zelfde verbinding en allebei banned

helemaal niet?
ook niet aan provider vrage of die wil verandere?
en is dit wat anders?

ga naar de wizard nieuwe hardware ( ik ga uit van xp)
configuratie scherm......hardware...klik op volgende.
kies : ja ik heb de hardware al aangesloten.
klik op volgende en selecteer : een nieuw apparaat toevoegen.
klik volgende
kies dan : de hardware installeren die ik handmatig in een lijst selecteer
kies dan netwerk adapters in de lijst die je dan ziet, en klik volgende.
kies daar : fabrikant : microsoft netwerk adapter : loopback adapter en klik op volgende en nogmaals.
vervolgens op voltooien.
Dan ga je naar je netwerk locaties..start...instellingen...netwerk verbindingen.
dubel klik op je bestaande lan verbinding en kies : ondersteuning.
Doe dit ook bij de loopback adapter, en vul de gegevens van je chello netwerk in bij de loopbackadapter.
dus het ip nummer , het subnetmasker , en de standaard gateway.
klik met rechts op je chello netwerk verbinding en kies : uitschakelen.
klik vervolgens op sluiten bij de eigenschappen van de kaarten. zodat alle vensters gesloten zijn behalve netwerkverbindingen.
je hebt nu de volgende situatie : loopbackadapter heeft zelfde gegevens van chello netwerk kaart.
zet nu je chello verbinding weer aan..chello zal zien dat het ip al in gebruik is en je een ander ip uitdelen.
en dat binnen de minuut.
je kan nu de loopbackadapter weer uitschakelen.

Is al eens door iemand anders op het forum gepost.

lol ik vraag dat juist hier zodat ik erachter kom wat ik moet verandere en of het nut heeft :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan