site beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

weites

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2005
Hallo

kun je in Frontpage ook je pagina`s beschermen of beveiligen, zodat anderen ze niet kunnen downloaden of kopiëren?

Ik heb een groot overzicht gemaakt, heel wat uren energie, over opties (beleggen), met grafieken e.d.
www.weites-beleggen.nl

Deze pagina`s wil ik dus graag beschermen.

Wie kan me helpen?

groeten
fred.

Die vraag is op dit forum al heel wat keren gesteld en het simpele antwoord is: dat kan niet.
Je kunt Java Script gebruiken om rechtsklikken > opslaan te voorkomen. Degene die je paginabron dan toch wil zien hoeft alleen de pagina maar op te slaan via het menu Bestand van de browser. De html wordt dan opgeslagen en overige bestanden (afbeeldingen, muziek e.d.) komen keurig in een aparte map te staan. En in Firefox werken die scripts sowieso niet.
Afbeeldingen kunnen altijd met PrintScreen gekopiëerd worden.
Als je er 100 % zeker van wilt zijn dat niemand iets van je site opslaat, moet je hem niet op internet zetten.

Guus.

Beveiligen is iets dat alleen maar tot iritatie leid en zeker niet iets wat je moet doen op het internet.

Er zijn ALTIJD manieren om langs die beveileging te komen en de meeste zijn te vinden door 5 minuten op google te zoeken.

Mijn advies, probeer het gewoon niet en zet er onder dat je het copyright behoud en dat mensen je kunnen mailen als ze iets willen over nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan