Site Check Afrikaanse Kunst

Status
Niet open voor verdere reacties.
In mijn ogen een erg mooie, duidelijke en overzichtelijke site!:thumb::thumb:

Ziet er inderdaad overzichteljk uit maar ik heb toch een paar aanmerkingen.

- De tags op de voorpagina zijn niet alleen vrij zinloos, ze geven de site ook het uiterlijk van een spam site (wat natuurijk niet de bedoeling is), weghalen dus. Ik betwijfel overigens of google en consorten zo'n lange <h1> serieus nemen.

- Dat frame met de fotopagina er in ziet er niet erg netjes uit, als je daar een iframe voor moet gebruiken kun je beter zorgen dat het naadloos binnen de site past.

- Een klein punt, de pagina waar je nieuws op staat heet artikel.html, het is netter om daar nieuws.html o.i.d. van te maken.

Mocht je in de toekomst nog eens een site bouwen dan adviseer ik je om dan geen tabellen voor de inhoud te gebruiken en alle CSS keurig in een apart bestand te plaatsen in plaats van in de HTML elementen. Vooral dat laatste kan je op lange termijn erg veel tijd en moeite besparen. Voor relevant leesvoer, zie mijn handtekening hieronder.

Website Afrikaanse Maskers .nl

Bedankt voor jullie reacties. Daar kan ik wat mee.

Nu nog even uitzoeken hoe ik kan aangeven dat mijn vraag is beantwoord.

Het scriptje dat je op je site gebruikt dat text-selecteren tegengaat is een slecht idee. Het is heel vervelend (kan geen text selecteren, dat doe ik namelijk graag), en vraag me ook af waarom het gedaan is: als ik wil, kan ik gewoon de broncode zien en daar de text uit halen....

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan