site check ecross.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

ecross

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2009
hallo allemaal,

ik zou graag jullie mening horen over de nieuwe layout van ecross.nl,
hij staat tijdelijk op www.ecross.nl/prof, ecross.nl

de afbeeldingen moeten nog ingevuld worden.

alvast bedankt, Ecross

Laatst bewerkt:
Beetje standaard lettertype, voor de rest ziet het er goed uit.

@sevo: deze standaard lettertype is tenminste goed leesbaar. Zelf kies ik altijd voor het zelfde lettertype.

@ecross:
Ik moet eerlijk zeggen dat hij wel erg simpel is. En aangezien op je site staat dat je webdesigner(ja, je schrijft het aan elkaar) bent, had ik er wel heel wat meer van verwacht!
Ook is alles wel erg groot! Ik zou haast denken dat ik slechtziend ben.
en tot slot maar even waarom je linkjes in je standaard tekst ineens met een hoofdletter schrijven? Maar het dan dik gedrukt.

Beetje simpele site en aardig wat taal- en spelfouten.

bedankt voor jullie reacties
ik had speciaal voor Een simpel lettertype gekozen omdat het duidelijk is en dat is wat ik wilde benadrukken met deze website; geen poes pas. Misschien alleen de koppen een ander lettertype?

schrijf / spel fouten moeten er inderdaad gewoon uit.

ik heb de website op gezet volgens het "less is better" principe, maar jij vind dat het eerder "simpel omdat ik niét beter kan" uitstraalt? (gewoon eerlijk zeggen wat je vind hoor!!). kun je misschien aangeven wat voor dingen je mist? originaliteit? mooie afbeeldingen?

nogmaals bedankt voor jullie racties, Ecross

hij is nu verplaatst naar mijn homepage ik heb nog wat browser compility aanpassingen gedaan. Kunnen jullie even helpen met testen op verschillende systemen? :thumb:

hij is nu dus hier te vinden: ecross.nl

Tot nu toe vind ik je formulier wat on overzichtelijk. ik kijk strx ff verder zit nu in de les;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan