site check: onze hond "diesel"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk begin.....:thumb:....
Prachtige hond!Valt wel op dat Hollandes herders uiterlijk heel veel gemeen hebben met de Mechelse herder (heb ik zelf,samen met een Duitse herder).
 
na een . beginnen met een hoofdletter.

Keuring van bunker is dat de 1e plaats ? zo ja dan leest dat niet lekker met de punten ernaast.

Wie ben jij....deze foto is te hoog daardoor moet ik scrollen.

Links....phv gaat door het menu heen.

Deze zin klopt niet, wie zijn HUN

mijn baasjes zijn nog druk bezig met mij site maar stel gerust u vraag aan hun via mijn gastenboek dan zullen zij zeker antwoord geven.

mijn baasjes zijn nog druk bezig met mij site maar stel gerust u vraag via mijn gastenboek dan zullen zij zeker antwoord geven.


Verder een mooie en leuke opzet.
Je doet het beter dan ik zou kunnen.
 
na een . beginnen met een hoofdletter. opgelost!:thumb:

Keuring van bunker is dat de 1e plaats ? zo ja dan leest dat niet lekker met de punten ernaast. Dit moet ik even bespreken op het form:confused:

Wie ben jij....deze foto is te hoog daardoor moet ik scrollen. aangepast, moet later allemaal de zelfde groote nog krijgen. maar 1 foto staat ander ligt

Links....phv gaat door het menu heen. ik zie dat alles niet is gecentreerd, is iets met de breedte waar ik vaak mee knoei. ga er ook werk van maken. was me idd ook opgevallen, dat dit niet netjes gecentreerd stond.

Deze zin klopt niet, wie zijn HUN Dit begrijp ik ff niet, waar haal je ergens deze zin dan van? en wat moet het dan worden volgens jou? zie hem nergens. :shocked:

mijn baasjes zijn nog druk bezig met mij site maar stel gerust u vraag aan hun via mijn gastenboek dan zullen zij zeker antwoord geven.

mijn baasjes zijn nog druk bezig met mij site maar stel gerust u vraag via mijn gastenboek dan zullen zij zeker antwoord geven.

Dit laatste is een gastenboek voor iedereen. Nartuurlijk maken vele bezoekers inclusief wij zelf spelfouten. dit ga ik niet verbeteren. want zelfs hier op helpmij en andere plaatsen komt het wel eens voor. als ik altijd alle spelfouten in een gastenboek moet verbeteren, dan heb je pas veel werk met een website. laat staan dat je midden in een nacht een foutje moet oplossen omdat hij anders gelezen zou worden. kort om: onmogelijke zaak.


Met al goed van je reactie! :thumb:
hier kan ik wat punten verbeteren.

bedankt allemaal hiervoor. ;)
 
Laatst bewerkt:
Sterker nog, het is niet stel u vraag maar stel UW vraag ;-)

En niet mij site maar MIJN site.....
 
Laatst bewerkt:
Sterker nog, het is niet stel u vraag maar stel UW vraag ;-)

En niet mij site maar MIJN site.....

Hallo! het zijn berichten in een gastenboek waar we over praten. :mad:

Als er nu een typ fout stond in de site zelf, geef dat dan bv aan. maar geen typ fouten in een gastenboek aub.

Zo kan men de krant van vandaag ook eens ff aanpassen. (wedden dat we dan minstens 10 typ fouten tegen komen)

Gaat erom, dat de inhoud van de site goed is.

Deze form heet een "site check" geen "spelling check"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan