Site Check Please

Status
Niet open voor verdere reacties.
die metatags onderaan, dat gaat google niet leuk vinden...
"Animal, Forum, Photo, Copyright, Birds, Horses, Nature, Portrait, Portret, Nude, Flowers, Art, Forest, Digital, Camera, Editing, Tips, Trics, Order, Free, Search, Trips, Vacation, Travel, Print, Color"

Verder krijg ik eerlijkgezegd een beetje de kriebels van het feit dat alles gecentreerd is... ik ben niet iemand die daarvan houdt. Ik vind het nogal "amateuristisch" staan... maar dat is eerder eigen mening.

Bij "publicaties" werkt er een fotootje niet?

Verder zou ik het feit dat je met frames werkt niet laten zien... verbied de browser om een scrollbalk aan te maken bij het navigatiemenu. Misschien ook een ander achtergrondkleurtje?

Qua inhoud vind ik het iig netjes :thumb:

James :)

Is dit je eerste website toevallig ? Ik kan niet zeggen dat ik 't een fatsoenlijke site vind, sorry. Het geheel geeft gewoon zo'n amateuristische indruk, de menuknoppen rechts, de gekozen (onbewust, gok ik) lettertype (Times New Roman), de niet afgewerkte opmaak van het geheel... Het stelt in mijn mening niks voor.

En als dit je eerste, tweede of derde website is, er is niets aan de hand. Geloof me, iedereen begint zo. Enige wat ik je dan zou kunnen aanraden is gewoon ff doorzetten en doorgaan met wat je doet, voor wat vrienden hier en daar een websiteje in elkaar prutsen (niet voor bedrijven ! Zolang je nog geen professional bent niet commercieel bezig gaan !).

Succes verder !

Hoi,

Achtergrond : Weet ik... probeer een andere leuke achtergrond te vinden maar kan niet echt iets vinden hebben jullie een ideetje.

Menu : Zal ik naar kijken of dat nog wat anders kan... De menu is wat aan de lange kant.. waarschijnlijk hou ik dan toch nog een scrollbar daar.

Lettertype : Welke lettertype raden jullie dan aan.

Publicaties : Klopt, had die plaatje per ongeluk verwijderd.. zal ik morgen direct mee bezig..

Google : Metatags onder aan de pagina... hoezo vinden ze dat niet leuk.. heb de metatags ook in de index pagina te staan in de code zelf. Alleen worden die niet altijd gepakt voor mijn gevoel..

Dit is onderhand mijn 5de of 6 website al.. Deze website heb ik ondertussen al een paar keer aangepast maar zal van de week ook weer een grote aanpassing maken.. (lekker voor het nieuwe jaar)

Groetjes, Dj Viper

DjViper zei:
Google : Metatags onder aan de pagina... hoezo vinden ze dat niet leuk.. heb de metatags ook in de index pagina te staan in de code zelf. Alleen worden die niet altijd gepakt voor mijn gevoel..
Als ze dat zien wordt je gebanned van de indexering door google.
Correct me if I'm wrong.

James :)

Hoi,

Ondertussen heb ik veel dingen aangepast zoals ook de achtergrond, en de lettertype...

Groetjes, Dj Viper

Die spelfout van galerij heb ik er al uitgehaald.. Zullen ongetwijfeld nog wel een paar erin zitten.. Maarja. niet alles kan volmaakt zijn.. Als ik er weer wat tegen kom, haal ik die er ook weer uit...

Groetjes, dj viper

Vreemd krijg steeds meldingen van nieuwe berichten maar zie niets

Komt hierdoor.
En let daarbij op mijn mededeling.....:cool:
Het gebeurd nogal eens in dit forum dat mensen in andermans topic posten :evil: :mad:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan