De 112 heb ik ooit eens gekozen bij mijn eerste mailadres in '98. De 112 is blijven steken zeg maar en ik ben een poosje agent geweest, maar dat was niets voor mij.

Nu snap ik alleen neit wat je bedoelt met het mailen...
Er zijn 4 principes eigenlijk:
Proximity
Mensen hebben de neiging dat items die dicht bij elkaar staan, ook bij elkaar horen. Items die bij elkaar horen zouden dus ook als zodanig moeten worden aangemerkt, door kleur, plaatsing en dergelijke. Dit geldt ook voor bijvoorbeeld een paragraaf heading, deze moet dicht bij de bijbehorende paragraaf staan.
Alignment
Plaats items die aan elkaar gelinkt zijn langs een onzichtbare lijn. Onderliggende items kan je aanduiden met bijvoorbeeld een Tab om aan te geven dat deze bij bovenstaande horen.
Hier hoort echter ook bij hoe tekst op een site is geplaatst, is alles links uitgelijnd en staat daaronder een item in het midden (gecentreerd), komt dit rommelig over. Zal even proberen of ik dat middels de centreren knop hier kan aantonen. Het menselijk oog ervaart dit als niet prettig.
Daaronder zijn de logo's weer wel links uitgelijnd.
Consistency
Gerelateerde items moeten er gelijk uitzien, zelfde kleur, lettertype, enz. Of de grote van buttons, ook die zouden gelijk moeten zijn, ongeacht de inhoudt. En ook de nog te maken onderliggende pagina's moeten overeenkomen met het gebruikte model.
Contrast
Die is eigenlijk vrij duidelijk en is ook al toegepast, grote rode kop, tekst eronder. Duidelijk verschil.
Vanuit welk oogpunt is de site gemaakt? De mensen waarvoor deze bestemd is of de bezoekers?
Heb ik verteld.
Waar? Ik zie alleen dat de site commercieel is en dat bezoekers de site kunnen vinden via een banner of zoekmachine. Je geeft echter niet aan of de site gemaakt is vanuit het oogpunt van de bezoekers of van jezelf.
Wat ik daarmee bedoel is, jij kan iets mooi, functioneel, enz vinden. Maar het uiteindelijke oordeel is aan de bezoekers. Zij bepalen of een site werkt en of ze er tijd willen doorbrengen. Dat is iets wat heel belangrijk is bij het maken van een site en zeker voor een commerciele site. Komt een site onprofessioneel over, zal een bezoeker minder snel in zee gaan met het bedrijf. Kortom, ken de gebruiker, zijn/haar wensen en verwachtingen. een succesvolle commerciele site is eigenlijk altijd gecentreerd op de gebruiker en niet op de visie van de maker.