Site check Voetballl

Status
Niet open voor verdere reacties.

voetballl

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2011
Hallo allemaal,
Willen jullie mijn site Voetballl even bekijken en wat tips e.d. geven? De site is nog niet helemaal af.
alvast bedankt
gr
Jelle

Opzich heb je een goede opzet maar een paar kleine minpuntjes:

* je menu pas niet bij je layout dit ziet er namelijk niet mooi uit.
* je zou eventueel de groene randen weg kunnen halen en gewoon een mooi witte ronden hoeken zoals je al hebt bij volg ons en deel ons.
* je hebt van de kleine licht groene inhammetjes, opzich zou dit wil kunnen maar dan moet je dat netjes op het einde doen van een balk en niet in het midden
* Op veel pagina's heb je dat er iets niet gevonden is, veel mensen haken dan al af.

Verder probeer je te onderscheiden van de rest en dan komt het wel goed.

Vraagje aan jouw: Heb je dit zelf gecreëerd of heb je een model gedownload (en daarna aangepast)?

Want het ziet er wel professioneel uit, ondanks de punten van klaaspeter (die ik overigens wel zou gaan proberen toe te passen).

Ow, en voetballl.nl is een beetje vreemd naar mijn mening. Hier had je misschien wel wat beters op kunnen verzinnen, maar dat is mijn mening.

Als je webadres als voorbeeld www.voetbalwedstrijden.nl zou heten dan had je betere hits op Google, want niemand typt zo gauw 'voetball' in.

Op deze site moet je wel veel tags gaan gebruiken om nog bekender te worden, geloof ik.

Gemaakt met Dreamweaver

Heb de site helemaal zelf gemaakt met dreamweaver.
Om even te reageren op de kritiek op mijn domeinnaam, ik vind het zelf moeilijk om een domeinnaam te kiezen. De domeinnaam voetbal-wedstrijden.nl is inderdaad te koop, alleen ben ik nou niet iemand die daar meteen 7500 euro excl btw voor neerlegt. Ik heb wel een andere domeinnaam gevonden die me wel ligt. Ik ben met alle verbeter punten druk bezig, als er nog verdere op of aanmerkingen zijn hoor ik die graag!

wat die naam betreft zorg gewoon dan je een aantrekkelijke meta tag genereert ;) en dat je website klopt !
en zoals klaaspeter zegt probeer je te onderscheiden van de rest en dan komt het wel goed.

Welke metatags zou ik toe moeten voegen? Het lukt me niet om hoog in google te komen.

Dankje ik ga ermee aan de slag. Ik kreeg gister een tegoedbon vannadwords bij een tijdschrift. Als ik een sitemap maak, moet ik daar echt alle pagina's in plaatsen? Want als ik ook iedere keer dat er een nieuw nieuwsbericht komt de sitemap moet updaten, ben ik lang bezig.

neeej maar je hebt tog wel een nieuws pagina als je die er in zet is het toch goed ;)

Nee, maar ieder nieuwsbericht heeft zijn eigen pagina. Zijn er nog meer mogelijkheden om een hogere pagerank te krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan