Site check : www.reviuslyceum.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het niet zo op intro's, deze heb ik dus niet bekeken.

De site van de Wijk bij Duurstede vind ik beter dan die van Doorn. Als je bij WbD naar Home gaat, krijg je weer de intro, beetje raar. En als je dan via die intro naar Doorn gaat, wordt Doorn geladen in dat frame. Dat valt denk ik wel wat beter uit te werken.

En de agenda van WbD vind ik niet echt bij de rest van de layout passen.

Nou, dan maar even over Doorn:

1. Beetje kaal, menu wat te simpel
2. Je mag wel wat met kleuren stoeien.

Maar verder goed en informatierijk.

De link "rondgang" geeft:

Error code 404
Access denied, or file does not exist

Link Archief, dito.
----------------------------
Als ik klik op de link adres krijg ik eerst foto's en moet ik naar beneden scrollen om het adres daadwerkelijk te zien, irritant. Adres moet boven, direct zichtbaar bij een klik op die link.
Link cont@ct (vind ik niet mooi, maak er gewoon "contact" van)
Het berichtenvenster is veel breder dan het frame, maak het minder breed en eventueel iets hoger.
Hetzelfde probleem heb je bij "algemeen" daar moet er geschoven worden wil je alles kunnen lezen. Scrollen is niet erg, schuiven wel.
De link naar het forum zou ik in een nieuw venster laten openen. Wil ik namelijk terug, dan kan dat niet/moeilijk via de <= vorige button.
Laatste opmerking: Als ik de site van Doorn open, zie ik in het midden-frame een pagina met een aantal foto's. Laten we die pagina dus de startpagina noemen. Als ik echter op start klik kom ik weer terecht bij die intro. Ik mis dus een "HOME" button waarmee die startpagina wordt geopend.

Verder leuke site :D

De link "rondgang" geeft:

Error code 404
Access denied, or file does not exist

Link Archief, dito.
deze pagina's bestaan ook niet...
iemand misschien scriptje om 421 pagina's door te linken naar missing.htm oid...??

Als ik klik op de link adres krijg ik eerst foto's en moet ik naar beneden scrollen om het adres daadwerkelijk te zien, irritant. Adres moet boven, direct zichtbaar bij een klik op die link.
helemaal mee eens...
zijn we nog mee bezig, maar de pagina moet nog omgezet worden naar xhtml...

Het berichtenvenster is veel breder dan het frame, maak het minder breed en eventueel iets hoger.
zal ik doen

De link naar het forum zou ik in een nieuw venster laten openen. Wil ik namelijk terug, dan kan dat niet/moeilijk via de <= vorige button.
zal ik ook doen

Laatste opmerking: Als ik de site van Doorn open, zie ik in het midden-frame een pagina met een aantal foto's. Laten we die pagina dus de startpagina noemen. Als ik echter op start klik kom ik weer terecht bij die intro. Ik mis dus een "HOME" button waarmee die startpagina wordt geopend.
ga ik nog overleggen..bedankt voor de tip..

Verder leuke site
bedankt!

wouter..

Op foto's klikken heeft niet zo'n geweldige uitwerking :D ;) Probeer het zelf maar eens :o

Edit: en voor een schoolsite met gem. zo'n 300 kijkers per dag zou ik hem of niet online zetten of zorgen dat alles goed functioneert!

Laatst bewerkt:
De layout vind ik mooi, verder ben ik het met Chrisgeerdink eens.

Iemand die problemen met het zicht heeft kan slecht lezen wat er staat, kies een contrastrijke kleur voor de letters. Geel op blauw kan mooi zijn, of wit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan