Site Check

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xalted One

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
http://www.dawnseekers.com

Het is geen bedrijfssite ofzo, niet zo professioneel.

Het is voor mijn counter-strike clan. We hadden een mooie site hiervoor, maar door financiele problemen is hij uit de lucht gehaald :P
Nou is de backup die we hebben (gerarred) corrupt :P dus vandaar dat ik bezig ben met een nieuwe site.

Hij is nog niet af. En forum heb ik alleen maar gemaakt als beetje aankleding ;)

Graag wil ik jullie mening weten. Ben geen pro in het bouwen van sites :P Zelf vind ik het er wel cool uitzien, alleen dus de witte background in het I-frame vind ik niet mooi, iemand misschien een suggestie voor de kleur van dat? Of wit laten?

Andere suggesties over andere dingen dan? behalve dat het niet af is :P

Alvast bedankt :thumb:

Heee,

Ik mis het counterstrike gevoel. Als je nu inlogt zou je ook kunnen denken dat je op de site beland ben van de plaatselijke drogist met die foto van die babe (LOL)

Komt er boven op de page nog een banner van jullie clan ofzo?? Zo nee....dan zou ik de totale layout wat naar boven halen. Nu heb ik een stuk zwarte achtergrond en dan komt je layout. Gevolg is dat je onnodig hoeft te scrollen. (mijn res:1024X768).

Verder ziet het er veelbelovend uit en hij staat dan ook bij mijn favo's! :thumb:

Groeten Daan (A.K.A GhostKeeper in de GhostRecon online community)

Ja klopt, ik had ook een logo gemaakt, maar bleek niet echt bij de site te passen, dus die is nog in de maak :)

Had de site ff gechecked....heel cool die banner.
Keep it up!

Daan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan