Site check

• Onderwerp starter Onderwerp starter miem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

miem

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2002
Ik heb weer een site gemaakt, het is een eerste opzet en hij staat nog niet op zijn eigen adres, maar graag wat op- of aanmerkingen. Alles is mbv css gedaan.
voorlopige link:
http://www.tcleende.nl/lijf

Het ziet er netjes uit en leest prettig.

Alleen vind ik dat mannetje vervelend tussen de tekst in.

Geplaatst door dude90
Het ziet er netjes uit en leest prettig.

Alleen vind ik dat mannetje vervelend tussen de tekst in.
Dat heb ik ook. Het mannetje "stoort" alhoewel ik het wel erg leuk gedaan vind. Misschien kan je het iets vervagen, waardoor het wat makkelijker lezen wordt?

Mooi en duidelijk op het mannetje na.
Het bdrijf is net zoiets als STEP!! Niet uniek maar ik geloof wel nodig.......

Ik had dat poppetje eerst in de kleur van de achtergrond gemaakt, maar de opdrachtgeefster vond dat te licht, maar ik zal de kleur iets lichter oranje maken.

Ziet er goed uit :thumb:

Greetzz York

Netjes en duidelijk, ziet er goed uit :thumb:

Groeten Oossie

Geplaatst door miem

Wat bedoel je hiermee?

De site gaat straks draaien op www.lijfinbedrijf.nl maar staat nu even in de testfase op een andere site.

Onderaan de pagina zie je de emaillink........

klik daar eens op en kijk nar het emailadres als je je mail verstuurd......

Leuke site, maar 'k zou er even een spellingcheck overheen gooien: "Wat kan 'Lijf in Bedrijf' voor UW betekenen?"

Nice, bedankt voor je opmerking, zag het ook net pas, had gewoon geknipt en geplakt en niet nagekeken.

KaWouter
de combinatie van
PHP:
@
wordt door de browser en door je email programma weergegeven als @ en zo zorg je ervoor dat robots die e-mail adressen van websites halen, die niet kunnen lezen.

Ik heb de achtergrond plaatjes lichter gemaakt zodat ze niet meer zo overheersen.

Wat kan 'Lijf in Bedrijf' voor u betekenen

Moet de u geen hoofdletter U zijn, voor het correcte nederlands ?

Groeten Oossie

Bedankt Ossie. Ik let teveel op het design en niet op de tekst. Zal het meteen verbeteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan