site check

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Ik en nog 5 kameraden hebben samen een website, dat is www.dedriebiertjes.nl

Graag zouden we van jullie willen weten, wat jullie hiervan vinden, of dat jullie nog tips of ideeen hebben.

Alvast bedankt voor de reactie :D

site is OK, maar waarom alles in PHP?
Je gebruikt toch niet echt dynamische paginas, en google heeft problemen met php...

Hee fcgrunn,

Site ziet er goed uit, maar wel erg blauw!
Menu is in IE kleiner dan in Firefox:rolleyes:
En een rare tabel, op de frontpage, met alleen nieuws erin
:confused:

Site loopt lekker volgens mij!:thumb:

Ga zo door!

Greetz flip!

Hoi,

Ziet er goed uit.. alleen op de eerste pagina zijn de links moeilijk te vinden in de tekst....

Btw. ooit op ameland geweest of komen jullie toevallig uit friesland

Groetjes, Anne

hahaha, nee gelukkig kom ik niet uit friesland !! sorry voor de friezen, maar ik heb het niet zo op friezen !!

Als je naar mn naam kijkt kun je het eigenlijk al wel zien, ik ben een echte groninger :thumb:

Ik ben nooit op ameland geweest? en hoezo dacht je dat ik uit friesland kwam?? :8-0:

hahaha, nee gelukkig kom ik niet uit friesland !! sorry voor de friezen, maar ik heb het niet zo op friezen !!

hahaha, ik ook niet op groningers

Hoi,

Ja, dacht dat je misschien in friesland woonde... Aangezien een aantal mensen op een paar foto's me bekend voorkomen net of ze al een keer op ameland zijn geweest of zo..

Groetjes, Anne

Het zou best kunnen, dat er een paar op ameland zijn geweest, maar dat zou ik verder niet weten, er staan zoveel mensen op he:p

Hoi
Wisten jullie al dat een echte fries een vierkant bed heeft.

Omdat ie dwars kan liggen, nou humor! Ja best wel!:D
Alsof hij daar een bed voor nodig heeft?

Hoezo dit raakt off topic :p

Maar ik kwam nog een paar dingen tegen!

De rooie letters in het forum zijn slecht te lezen!
En het gastenboek, hoe wil je dat doen? blijft hij gewoon alle berichten weergeven? of gaat hij met pagina's werken?

En nog over de links, de site die onderaan staat, die moet bovenaan tuma! dat begrijp je toch wel?
:thumb: :cool:

hey flip, over dat jou link bovenaan moet, moet je eerst maar wat meer bezoekers trekken:p

En het gastenboek dat wordt nog veranderd

en over die rooie letters, ik weet het er wordt nog aan de site gewerkt;)

Ook is de site niet firefox compatible! Ik kan namelijk geen bericht plaatsen in die berichtenbalk!

onze site is gemaakt voor internet explorer en als ie in firefox niet goed te zien is, is dat niet ons probleem;) .

Moeten ze maar gewoon internet explorer gebruiken om onze site te bekijken.

PS. Als iemand hier op het forum weet hoe ik alles wel overal gelijk krijg met internet explorer en firefox, hoor ik dat graag.

Alvast bedankt :D

Laatst bewerkt:
waarom zou je het niet firefox gebruiksvriendelijk maken? Véél mensen zijn overgestapt, op firefox!

Voor de broncode checken:
http://validator.w3.org/

Maar volgens mij checkt die niet de php, en die berichtenbalk van jullie, licht denk ik aan de php.

ik heb al een code waarmee hij in alle browsers goed is te zien, maar moet er nog wel in.

PS. die site die ken ik al;) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan