site check

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
ik ben op dit moment bezig met een nieuwe layout voor de site, van een kroeg bij mij uit het dorp, graag zou ik van jullie willen weten wat julie ervan vinden. ben er zelf nog niet helemaal tevreden over
misschien dat jullie nog tips/opmerkingen/ideeen hebben.

alvast bedankt

hogelandsterlodge

PS. dat untitled document wordt nog veranderd, voordat iemand daarover begint;)

dit hoort in de promotie sectie!

aaaaargh! Ik zit nu toevallig op 800x600. Maar die site is daar dus echt niet op te bekijken. Probeer daar nog wat aan te doen.

Laatst bewerkt:
deze site is gemaakt in 1024x768, maar hoe moet ik dat dan aanpassen dat ie ook in 800x600 goed te zien is??

Buiten dat resolutie-ding vind ik het een mooie website.
Mooi gedaan!:thumb:

Inderdaad mooie, strakke, simpele (in de goede zin van het woord) site. Hoewen zo, niet te veel toeters en bellen.

het is een keurige website, misschien is een rollover effect in het menu nog wel een ideetje?

Idd goed gedaan die site.
Wat die resolutie betreft kan je proberen de maten van de tabellen in procent te definiëren ipv gewoon een cijfer dat als pixels geïnterpreteerd wordt door de browsers.
Het is altijd handig een kleine basis html te kennen.
HTML Handleiding
Je kan me via deze site ook altijd mailen.

Greetz

Netjes gedaan Jasper! Alleen ik vindt de letters van het menu een beetje vaag. Het witte steekt een beetje af tegen het rooie! Maar zeer netjes:thumb:

zijn er verder nog opmerkingen over de site, of dat jullie nog een tip of idee hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan