Site check

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Hallo mensen,

Ik heb een tijd terug een website gemaakt en ik zou wel is willen weten wat jullie dr van vonden.

De site word vooral bekeken door jonge mensen en dit is logisch want de bezoekers van deze site komen zo ongeveer allemaal kijken omdat de site bijna wekelijks word bijgewerkt en hier dus foto's opkomen van het uitgaansleven. Dit trekt de mensen schijnbaar wel want we hebben gemiddeld een 100 verschillende bezoekers per dag. Dit is voor een site die bedoeld is als vriendengroep-websitetje wel aardig dacht ik.

De site hoeft zeker niet proffessioneel te zijn en dat is hij dan ook niet. Het is mijn bedoeling geweest om hem er leuk uit te laten zien. Nou is mijn vraag dus, vinden jullie dat de site netjes genoeg is?

Als je nog tips o.i.d. hebt kun je die me altijd vertellen hier.

Het adres van mijn website is: http://www.bierkwartier.nl

Alvast bedankt voor je mening!
Groeten Vincent

Laatst bewerkt:
- Tabelranden netjes maken (1px border of geen randen)
- Gastenboek in dezelfde kleur
- In het menu een Contact pagina, is wel zo handig als iemand vragen heeft ;)

Voor de rest ziet het er wel aardig uit, ik heb slechtere gezien :)

Layout is niet echt optimistisch en vrolijk. Wel in de juiste kleuren..

Verder is het een pracht van een website. Dat nieuwssysteem op de voorpagina en bijbehorende lettertype is zeker mijn smaak. De teller in 't menu is ook zeker netjes. Kortom, een leuke website al lijkt het me niet voor iedereen toegankelijk, aangezien het iets te regionaal is.

ik zelf zou nooit flash gebruiken als menu ( maar dat is iets persoonlijks ) ik heb liever mouse-over...

Site is leuk... het is leuk dat je ook i-frame gebruikt... maar heb je wel aan gedacht aan mensen met een andere resolutie?

Als ik de venster van je site verklein dan word opeens alles klein ( waaronder ook het menu ) en de i-frame probeert zich aan te passen aan de venster waardoor zelfs de logo weg gaat van je site...

Ik snap wat je bedoelt. En ik heb er aangedacht om de site niet meer in frames te doen. Dit gaat waarschijnlijk ook gebeuren als ik de site opnieuw maak. Alleen 1 nadeel vind ik dat eraan zit, stel je wilt er een menuknop bijmaken, dan moet je op Elke pagina die menu knop er appart bijmaken. Met frames is dit niet zo.

Als jullie een tip hebben hoe ik dit dan wel makkelijk kan doen met cellen dan hoor ik dit graag.

Groeten Vincent

Er is vast wel een php-scriptje te vinden dat voor jou het menu elke keer include...

Ik neem tenminste aan dat je wel wat van PHP afweet aangezien we naar http://www.bierkwartier.nl/hoofd1.php worden doorgestuurd...

Ja include ken ik inderdaad! Ik zal is kijken als ik mijn nieuwe site ga maken hoe dit precies werkt! Bedankt!

Groeten van Vincent

Leuke site, kleuren op zich goed gekozen. Het groene om de site heen loopt wat over in geel, alleen het zwarte blijft gewoon zwart. Misschien leuk om daar ook een soortgelijk effect in te maken? Of het groene wat naar het zwarte toe laten lopen, want het zwarte gedeelte is wel heel 'ineens' (van groen naar zwart).

Alleen zou ik het logo linksbovenin groter maken (ik vind het nu wel erg klein en er is ruimte zat) en helemaal aan de rechterkant van de site zit 'ineens' een zwarte lijn op de pagina. Lijkt me niet echt de bedoeling? :p

In FF heb ik geen problemen met die zwarte balk, in IE zie ik wel dat er een rand om het content-frame heen zit. Die zou je kunnen verwijderen zodat het er netter uitziet.

ja op zich netjes verzorgt maar er kunnen wat dingen veranderen.
in eerste instantie 3 foto's goed uploden die deden het niet en ver volgens.
Tabelranden netjes maken (1px border of geen randen).
Gastenboek in dezelfde kleur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan