Site check

• Onderwerp starter Onderwerp starter hidde
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Perfecte site, ben je van een webdesign bedrijf ofzo:p , hoe heb je het gedaan:rolleyes:

Zeer strakke site, mooie kleurencombinatie :thumb:

Het enige wat me zo snel opviel is de teller die nogal afsteekt tegen de rest van de strakke layout. Ik denk altijd van: Waarom zouden bezoekers moeten weten hoeveel mensen er op de site geweest zijn? Dat is meer voor de webmaster / het bedrijf zelf vind ik persoonlijk dan.

zet er dan een belstat.nl teller in, zie je ook nog waar de bezoekers vandaankomen en heb je meer statistieken en een klein logo op je website.

als ik 1000 bezoekers heb krijg ik een "beloning" daarom als ik de 1000 heb dan verander ik hem

Is het wel een teller die let dat er maar 1 persoon per ip op kan, anders is het makkelijk te halen:p

echt een hele mooie site... Zitten vast wel wat uurtjes in:-)

Teller is inderdaad wat minder. Maar je liet al weten dat die tijdelijk is.
Beloning zal wel geen auto zijn he:-):-):-)

Anders zet ik die teller er ook op!

Verder, en dat is puur persoonlijk, hou ik er niet zo van dat je op een webpagina (zeker bij home) moet scrollen. Het bedrijf waar de site voor is behoeft dat ook niet echt denk ik. Online winkels of forums hebben de scrolfunctie vaak wel nodig. Maar wat ik al zei, dat is puur persoonlijk. Mooie site!!!!!!

De layout is oké. Alleen het content-gedeelte is een beetje matig. Niet professioneel en in deftige woorden beschreven. Ook is het niet allemaal even goed gevuld. En de teller onderaan is al helemaal niet professioneel. Bovendien is zo'n teller niet betrouwbaar, want als ik die pagina 3x op een dag bezoek dan telt ie dat als 3 unieke bezoekers. Niet betrouwbaar dus. Neem bijvoorbeeld een Webstats4u teller of Onestat of eentje van TargetMedia.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan