Site Check

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan er alleen van zeggen: geweldig!:thumb:
Prachtig gemaakt, alles werkt nu prima, ook het downloaden en het deleten van een bestand. Uploaden gaat lekker snel, en de '' interface '' is lekker duidelijk.

Als het allemaal goed loopt, zou je eventueel een functie kunnen maken waarmee je een eigen account kan maken en dan onder die account kan uploaden en dat je dan je geuploade bestanden kan zien. Een soort Photobucket met foto's.

Laatst bewerkt:
ads.jpg

ALL niet AL

Files less than 0 megabytes don't count towards your upload or download limits.
Files smaller than 0 megabytes do not count towards your upload and download limit.

Roept bij mij meteen de vraag op watvoor bestanden kleiner dan 0 MB zijn... Moet het niet kleiner dan 1 MB zijn?

Banner is aangepast.

- Minder als
- Kleiner dan

Dat is toch allebij goed?

Bedankt:thumb:

Ja maar 0 Mb is hetzelfde als 0 Kb en hetzelfde als 0 b, oftewel er staat dus "Bestanden die kleiner zijn dan 0 Mb tellen niet mee voor je down- en uploadlimit."

Nee logisch, als ik 0Mb upload zal mijn limit ook niet stijgen :rolleyes:

En volgens mij is het wel "smaller than" aangezien je het over een grootte hebt.
Maarja, je kunt het voor de zekerheid op school aan een engels-docent vragen nietwaar?

Laatst bewerkt:
Ik doen een ICT opleiding en heb geen Engels meer:D
Ik zal wel iemand vragen die beter engels kan als mij, toch bedankt:thumb:

Maar nog niets te zien...

Dat duurt wel eventjes hoor, eerst moet de Google bot nog een bezoekje brengen aan je site en dan wordt ie pas opgenomen in de zoekresultaten.
Soms kan het weken duren, voeg hem ook toe een Yahoo, MSN / Windows Live Search.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan