Site check

Status
Niet open voor verdere reacties.

maarten54321

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2010
Hallo,

De titel van dit onderwerp is niet echt toepasselijk maar dit is voor mijn SEO.
De url is (met spaties voor google) j a v a - f o r u m . s i t e 5 0 . n e t of n e d e r l a n d s j a v a f o r u m . t k
Het is het enige j a va f o r u m in het Nederlands! :D
Zeg maar wat je ervan denkt. Hebben jullie verder nog tips voor meer leden (SEO)?
Hij draait nog niet zo lang maar toch heeft hij al 4 echte leden (onbekenden).

Alvast bedankt! :D

ik heb al wat gezegd in de chat(is een tip:P),
zal binnenkort is verder kijken
in ieder geval een goed idee!! (aangezien ik graag java wil leren maar nog niet op een nederlandse site hulp kon krijgen)

de chat is zo mooi opgeruimd ja, dat is makkelijker te overzien, i.p.v. alle dagen oude berichten

ik heb me ook even geregistreerd
nu valt het me gelijk op dat bij het bewerken van mijn profiel ik een tekstverwerken kan selecteren
aangezien voor java i.p.v. meer dan alleen tekstverwerkers kunnen worden gebruikt, is het misschien handig om dit een beetje aan te passen

ik zelf gebruik bijvoorbeeld: Eclipse
omdat ik het fijn vind als mijn code automatisch word afgemaakt,
ook kan ik hiermee in android programmeren op dezelfde manier als in java
ook heet een ander zelfde programma hiervoor netBeans
als tekstverwerker kun je ook nog kladblok op notepad++ hebben

even opsomming:
IDE:
Eclipse
netBeans

tekstverwerker:
Kladblok
NotePad++

hopelijk kun je hier nog wat mee;)
het is namelijk best handig om te weten in wat voor iets iemand zijn code schrijft.

Oké, bedankt voor je registratie! :D
Maar dit is een standaard optie van het forum...
Het is de tekstverwerken die je hebt tijdens het bewerken of plaatsen van een nieuw bericht of topic.

Laatst bewerkt:
ik heb nog niet gezien dat er bij die dingen ook verschillen zaten:P goede tip dus:)

maar misschien is het een idee om van elk lid de IDE te weten om ze gerichter in hun programmeer omgeving te kunnen helpen;)

Een hele goede tip, ik zal dit in de toekomst proberen te doen maar dit is een moeilijke klus...
Misschien binnenkort! :D

een idee om van de plaatjes op het startscherm snelkoppelingen te maken, veel mensen die klikken in plaats van op de tekst op de plaatjes:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan