Site checken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Submits

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2014
Hallo,

Ik ben enkele dagen geleden begonnen met Submits. Ik heb deze site volledig met NotePad++ gemaakt en plaats hier handige tips, trucjes en het laatste nieuws op IT-gebied. De site bevat momenteel nog niet veel tekst en artikelen maar het design is grotendeels af.
Zouden jullie kunnen checken of er bugs of iets dergelijks te vinden zijn in de site? Alvast bedankt!

PS: Ik weet dat de site wat problemen vertoond m.b.t. het menu in IE, hier wordt hard aan gewerkt!

In internet Explorer geeft hij de balk niet weer. Deze wordt wel actief als je naar beneden scrollt. Dus als hij eigenlijk mee moet gaan met het beeld.
Wat ik meestal doe met websites testen. Gewoon in internet explorer. Als hij daar werkt doet hij het vaak ook bij de andere browsers.

Laatst bewerkt:
Klopt, ik ben me bewust van dit probleem en ben al bezig dit op te lossen. Bedankt voor je feedback!

Het is (met een omweg omdat IE gewoon achterlijk is) gelukt om het menu zichtbaar te maken in iedere browser die ik heb. Ik heb alleen geen Apple producten dus als iemand dit wel kan controleren zou dat fijn zijn!

Ik heb hem even op mijn iPhone (5) getest. Ziet er goed uit. Balk zit wel bovenin het scherm, maar is in ieder geval zichtbaar en werkend. Scrolt trouwens ook netjes mee naar beneden.

Een beetje ongewoon ( irritant :( ) dat boven balk-menu mee scrollt, maar goed zo kan ook ..

5378c99b1b37f-Video_2014-05-18_165026-new.gif

Laatst bewerkt:
Hoi Roy, ik vind dat juist wel handig als een menu mee scrollt. Overigens is deze balk maar 44 pixels hoog dus veel van je schermruimte neemt hij ook niet in.

:D Nee ik bedoel niets mee, verder is gewoon netjes .... ;):thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan