site controleren AUB

• Onderwerp starter Onderwerp starter DVDL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DVDL

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2002
Graag opmerkingen of suggesties, mijn eerste creatie.
ik ben volledig van nul begonnen, kende totaal niets van frontpage of java en dergelijke
blijkbaar werken de scripts niet op alle PC's, enig idee waar dat aan kan liggen (ontspanning, aantal spelletjes)

Zeer mooie website!
vooral die witte expressie van die lege pagina! WHOEJ

Het ziet er voor een beginner leuk uit! Zou alleen die menu knoppen of wijzigen of op een witte achtergrond doen want dat stukje wit bij de rondingen vind ik er niet uitzien.

Verder zag ik tijdens het laden dat je achtergrond muziek hebt? Zou ik er weglaten, laden neemt meer tijd in beslag en is meestal nog irritant ook.

Ik zou zeker iets aan de kleuren doen, ik vind het nogal schreeuwerig overkomen al die felle kleurtjes (smaken verschillen uiteraard).
Ook zou ik het lettertype aanpassen, iets vriendelijker zoals Tahoma of iets in die trend, het type wat je nu gebruikt doet zo "klantenkop-achtig" aan. :)

Hmmzz, geluid vind ik ook irritant, gelukkig werkt dat niet in Firefox.
De welkomstboodschap is ook irritant, ook dat werkt gelukkig niet in Firefox.
Het treintje is zeker een sneltrein, het beweegt veel te snel om leuk te zijn, minimaal een driebubbele hoeveelheid frames zou het een stuk vloeiender maken. Overigens de animatie stopt na 1001 keer bewegen (zie de eigenschappen van de animatie) dat is wel vreemd, als je een animatie doet laat hem dan doorlopend zijn.

Ik zie dat je de hoeken van de knoppen verandert hebt, nu nog het kloppende hart. Is ook niet echt fraai, de witte achtergrond daarvan in het blauw van de koptekst.

De klok, ook niet een favoriet 'ding' van mij, maar vooruit, ieder zijn meug. Alleen hij overheerst nu wel erg, iets minder opvallend (ander uiterlijk, of andere plek) zou het resultaat ten goede koimen.

Nog een laatste opmerking, als je de muis in de linker bovenhoek houdt (bij het treintje) komt er een bericht "klik hier als u dit besturingselement wilt activeren" , ook niet echt fraai.

Ik vind dat je goed je best hebt gedaan... je ziet wel aan de website dat je niet veel ervaring hebt met het bouwen van websites, probeer goed te kijken of je code in elke browser goed te laden is... dus check de W3 standaard.... verder is het een goed idee om geen geluid te gebruiken op een website, want een gebruiker kan zich hier erg aan storen... ook java applet's zijn leuk, maar uiteindelijk heeft het niet echt een toegevoegde waarde!

Als met al een goede website voor iemand die nog niet veel ervaring heeft met het bouwen van websites! maar verder wel een leuk initianitief voor een basisschool!
Blijf dus vooral doorgaan, want op den duur leer je steeds beter websites maken...!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan