site definreren in dreamweaver (CS4)

Status
Niet open voor verdere reacties.

aussie4

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2012
Met Dreamweaver wil een nieuwe site maken. Heb daar vroeger mee gewerkt, maar kan nu even
niet een nieuwe site defineren. Enkel gebruik ftp, voorlopig geen database ed. In zoekfunctie forum
en google kon ik het niet vinden.

Welke gegevens moet je invullen om te kunnen starten?
Alvast bedankt, aussie

Hallo,

Je opent dreamweaver en kiest file>new klik je aan "blank page" en selecteerd create new css file als je dat wil.

Daarna klik je op create en kan je een map (waar je je website in wil hebben) selecteren waar je het css bestand in wil hebben.

Thats it :)

Bedankt voor uw reactie.

Mijn probleem situeerd zich rond de interne en externe info bij defineren.
-> extern; ftp host is dat ftp.naamsite ? Wat is hostmap?
-> interne info ; naam vd site is gewoon een naam - lokale map is plaats waar de staat op de pc? - http adres is de gewone naam van de site?

Bijlagen

• externe infomatie dreamweaver.JPG
    externe infomatie dreamweaver.JPG
    68,8 KB · Weergaven: 25
  • lokale informatie dreamweaver.JPG
    lokale informatie dreamweaver.JPG
    71,1 KB · Weergaven: 20
Je moet alleen de map met images instellen verder zou ik geen ftp van dreamweaver gaan gebruiken. Gebruik later gewoon lekker Filezilla en laat deze instellingen gewoon blank.

Vroeger heb ik nog met dreamweaver gewerkt en krijg nu steeds foutmelding - zie bijlage-

Het zijn vooral de gegevens van - ""extern; ftp host is dat ftp.naamsite ? Wat is hostmap?""
die me parten speelt. Ben op zoek naar de juiste invulling

Bijlagen

• extern.JPG
    extern.JPG
    66,2 KB · Weergaven: 22
Het is gelukt om connectie te maken, een foutje in de naam van de website was de boosdoener.
Bedankt voor de reactes.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan