site die geblokkeerd is, hoe deblokkeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

VRAAGJES00

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2012
bij het openen van de site van digid kreeg ik melding of de toegang altijd geblokkeerd moest worden. Door een foutje heb ik op de op dracht hiertoe gegeven en nu kan ik dus niks via die site doen. Kan ik dit terugdraaien? en zo ja hoe. Heb norton internet security op mijn pc

Ik begrijp uit je vraag dat Norton dit ingesteld heeft. Dan moet je dit ook via een instelling in Norton kunnen wijzigen.
Zal even speuren zijn en ik werk niet met Norton, maar zo zul je tot de oplossing komen.

klopt ja volgens mij wel. Ik heb al van alles geprobeerd, maar t is niet gelukt.

Ik heb even gekeken op de site van Norton. Op dit moment heeft bijv. Norton Internet Security 2012 een onderdeel dat Norton Safeweb heet.
Hier zie je een filmpje en wat er allemaal beschermd wordt. In het filmpje wordt duidelijk de oorzaak van je probleem aangegeven.
Er zal een tabblad/menu met Norton Safeweb aanwezig zijn in het programmaoverzicht, daar moet je dus even goed kijken.

http://nl.norton.com/internet-security/?inid=nl_nl_hho_products_topnav_nis2012pd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan