site downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

journeyman

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Hallo,

ik heb een heel vervelend probleem. Ikheb een site bij iemand op een server staan. nu wil ik het beheer van de site zelf in handen nemen omdat de persoon die het nu doet (en waar alles op de server staat) niets meer van zich laat horen. reeds drie maanden geen reactie op mails, neemt de telefoon niet op, ... mijn site draait nog wel. ik heb zelf echter niets van de site, geen foto's geen tekst, niks. zelfs geen gebruikersnaam en geen paswoord om aan de site zelf te kunnen. zoals reeds gezegd, alles staat bij mijn huidige "webmaster" op de server. bestaat er eenvoudig te gebruiken software waarmee ik de site van het internet kkan plukken en op mijn eigen pc zetten? ik heb indertijd heel veel geld moeten betalen voor die site dus ik wil hem echt volledig kunnen recupereren.

dus, welke software kunne jullie mij aanraden?

Ik weet niet zeker of het dat is wat je bedoeld, maar om sites binnen te halen ken ik een programma, sitemirror of zoiets, freeware in ieder geval, maar ik herinner me nog dat ik even moest zoeken toen ik het in google in tikte ..

Als je er veel geld voor hebt betaald moet je gewoon een advocaat op de zaak zetten lijkt me..

Heb je wel FTP-inloggegevens?

Als je er veel geld voor hebt betaald moet je gewoon een advocaat op de zaak zetten lijkt me..

Heb je wel FTP-inloggegevens?

bope, heb geen ftp-inloggegevens. mijn advokaat is er al mee bezig maar ik zou toch graag de site binnen hebben vooraleer hij die "hoe noem je zo iemand" daadwerkelijk gaat aanklagen. ik vrees dat ik in dat geval mijne site ga kwijt zijn.... enhij heeft genoeg gekost hoor! ik weet dat hij uiteindelijjk alles zal moeten geven maar dan zijn we misschien al een jaar verder en dan heeft het ook geen zin meer he.

Staat er ook PHP op je site, of alleen HTML?

hmmm, kheb deze net ff geprobeerd. hij download alleen de eerste pagina, meer niet. waarschijnlijk zal ik wel ergens iets verkeerd doen maar wat? dat is de vraag!
Tja, als ik niet weet wat jij gedaan hebt dan is dat niet op te lossen.
Kan je geen url geven of is het een prive site?

Tja, als ik niet weet wat jij gedaan hebt dan is dat niet op te lossen.
Kan je geen url geven of is het een prive site?

ik heb het programma geinstalleerd en laten lopen. ik heb bij de url de url van mijn site ingegeven. hij heeft enkel de eerste pagina met de daarbijhorende flashfile gedownload. that's it.

ik heb nog geprobeerd via sitemirror maar als ik daar ga downloaden dan begint hij van talloze sites nog van alle andere zaken te downloaden. ik dnek dat ik daar ook ergens een instelling verkeerd heb staan. iemand tips?

nee, als je hier je url neer zet, dan kan ik je zo je bestanden sturen denk ik;), als het geen php is zoals je zegt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan