Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door rve123
Waarom die veiligheidsvoorschriften? Verder vindt ik de site erg duidelijk:thumb:
Geplaatst door rve123
Dat moet je nog even goed uitwerken (zie bijlage) 1 keer op het plaatje klikken, dan ga je naar een nieuwe pagina en dan doe je rechtermuisknop/afbeelding opslaan als... en dan heb je de foto alsnog
Als je het heb gelezen zeg je het maar dan verwijder ik de bijlage
Ik heb geen ideeGeplaatst door misterme
Ik snap het, weet je ook hoe ik dat misschien kan oplossen ???
Geplaatst door testje
Belachelijke site, vooral de openingspagina.
Kleuter!
Ik denk dat je die beveiliging alleen heb ingesteld voor de site met het overzicht van de foto's en niet voor de pagina waar de hele foto staat.Geplaatst door misterme
want als je gewoon rechtermuisknop doet, dan krijg je die beveiliging wel!
Geplaatst door rve123
Ik denk dat je die beveiliging alleen heb ingesteld voor de site met het overzicht van de foto's en niet voor de pagina waar de hele foto staat.
Als je wil zijn er ook andere manieren om die foto te krijgen ja. Als je bijvoorbeeld een goede screenshot-maker heb kan je er een screenshot van maken. Foto eruit knippen en dan heb je hem ook.Geplaatst door misterme
Heb het ook al verwijderd, veel nut heeft het misschien toch niet!
Geplaatst door rve123
Als je wil zijn er ook andere manieren om die foto te krijgen ja. Als je bijvoorbeeld een goede screenshot-maker heb kan je er een screenshot van maken. Foto eruit knippen en dan heb je hem ook.
Klik op deze site niet op uw rechtermuisknop, want dan zal u ook goed (en dan ook echt goed) de *** wezen!!!!
U bent gewaarschuwd, en wij staan niet in voor de gevolgen!!!!!!!!!!!!!
Geplaatst door misterme
Jah, dat is ook zo, maar niet iedereen is zo slim!
Geplaatst door buffy
Het eerste dat ik zie een heus dreigement:
Zó, dat is stoer.![]()
Denk je echt dat mensen zin hebben een site te gaan bekijken waarop het eerste wat ze zien zo'n infantiel dreigement is?
Trouwens, ik heb het even geprobeerd en met mijn browser levert het gebruiken van de rechtermuisknop totaal geen problemen op.![]()
Geplaatst door testje
Nee...... jij bent lekker slim.![]()
Het is alleen zo als je bij foto's klikt. Daar staat een overzicht en als je daar op je rechtermuisknop klikt krijg je een paar waarschuwingen. Hij heeft het nu veranderd. Het ''drijgement is weg en die waarschuwingen die je krijgt zijn ook weg.Geplaatst door buffy
Het eerste dat ik zie een heus dreigement:
Trouwens, ik heb het even geprobeerd en met mijn browser levert het gebruiken van de rechtermuisknop totaal geen problemen op.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.