Site ff checken

Status
Niet open voor verdere reacties.

misterme

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2004
Willen jullie deze site ff bekijken en zeggen, want jullie ervan vinden? Wat verbeterd kan worden en wat er desnoods bij de site erop kan.

Site

Laatst bewerkt:
Waarom die veiligheidsvoorschriften? Verder vindt ik de site erg duidelijk:thumb:

Geplaatst door rve123
Waarom die veiligheidsvoorschriften? Verder vindt ik de site erg duidelijk:thumb:

Bedankt!
Die voorschriften staan er voor mensen die spullen willen jatten, ga maar eens naar foto's en doe dan maar eens rechtermuisknop, dan merk je wel waarom ik die voorschriften er heb staan!

Dat moet je nog even goed uitwerken (zie bijlage) 1 keer op het plaatje klikken, dan ga je naar een nieuwe pagina en dan doe je rechtermuisknop/afbeelding opslaan als... en dan heb je de foto alsnog.

EDIT: Bijlage verwijderd (zoals belooft)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door rve123
Dat moet je nog even goed uitwerken (zie bijlage) 1 keer op het plaatje klikken, dan ga je naar een nieuwe pagina en dan doe je rechtermuisknop/afbeelding opslaan als... en dan heb je de foto alsnog

Als je het heb gelezen zeg je het maar dan verwijder ik de bijlage

Heb het gelezen!!!!

Ik snap het, weet je ook hoe ik dat misschien kan oplossen ???

Geplaatst door misterme
Ik snap het, weet je ook hoe ik dat misschien kan oplossen ???
Ik heb geen idee:confused:. Ik wil wel een site gaan maken maar ik ben er nog niet aan begonnen. Ik weet er dus net zo veel over (bijna niks).

want als je gewoon rechtermuisknop doet, dan krijg je die beveiliging wel!

Belachelijke site, vooral de openingspagina.

Kleuter!

Geplaatst door misterme
want als je gewoon rechtermuisknop doet, dan krijg je die beveiliging wel!
Ik denk dat je die beveiliging alleen heb ingesteld voor de site met het overzicht van de foto's en niet voor de pagina waar de hele foto staat.

Geplaatst door rve123

Ik denk dat je die beveiliging alleen heb ingesteld voor de site met het overzicht van de foto's en niet voor de pagina waar de hele foto staat.

Heb het ook al verwijderd, veel nut heeft het misschien toch niet!

Geplaatst door misterme

Heb het ook al verwijderd, veel nut heeft het misschien toch niet!
Als je wil zijn er ook andere manieren om die foto te krijgen ja. Als je bijvoorbeeld een goede screenshot-maker heb kan je er een screenshot van maken. Foto eruit knippen en dan heb je hem ook.

EDIT: Iets nut zal het wel hebben want als je leest dat je niet op je rechter muisknop moet klikken zullen er mensen zijn die dat niet doen. Tcoh zullen ook mensen zijn die juist gaan kijken waarom niet.

Die waarschuwing alleen al......... zeer nutteloos, maar dat had je intussen al begrepen.

Die plaatjes staan gewoon op m'n pc hoor, zonder met rechts te klikken.

Geplaatst door rve123

Als je wil zijn er ook andere manieren om die foto te krijgen ja. Als je bijvoorbeeld een goede screenshot-maker heb kan je er een screenshot van maken. Foto eruit knippen en dan heb je hem ook.

Jah, dat is ook zo, maar niet iedereen is zo slim!

Het eerste dat ik zie een heus dreigement:

Klik op deze site niet op uw rechtermuisknop, want dan zal u ook goed (en dan ook echt goed) de *** wezen!!!!
U bent gewaarschuwd, en wij staan niet in voor de gevolgen!!!!!!!!!!!!!

Zó, dat is stoer.:(

Denk je echt dat mensen zin hebben een site te gaan bekijken waarop het eerste wat ze zien zo'n infantiel dreigement is?

Trouwens, ik heb het even geprobeerd en met mijn browser levert het gebruiken van de rechtermuisknop totaal geen problemen op.:p

Geplaatst door buffy

Zó, dat is stoer.:(

Denk je echt dat mensen zin hebben een site te gaan bekijken waarop het eerste wat ze zien zo'n infantiel dreigement is?

Trouwens, ik heb het even geprobeerd en met mijn browser levert het gebruiken van de rechtermuisknop totaal geen problemen op.:p

Je hebt gelijk, maar ik heb alles al weggehaalt!

Geplaatst door buffy

Het is alleen zo als je bij foto's klikt. Daar staat een overzicht en als je daar op je rechtermuisknop klikt krijg je een paar waarschuwingen. Hij heeft het nu veranderd. Het ''drijgement is weg en die waarschuwingen die je krijgt zijn ook weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan