Site ff checken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door testje
Die plaatjes staan gewoon op m'n pc hoor, zonder met rechts te klikken.
Dus met de toetsen Alt+PrintScreen(of Shift+PrintScreen)

Dennis.

Geplaatst door testje
Belachelijke site, vooral de openingspagina.

Kleuter!
Dit is toch geen reactie!
Onderbouw je mening in ieder geval even.
Het gaat ook niet om je smaak maar om de opbouw van de site.

Opbouw en aanzicht vind ik okay, alleen moeten de links nog beter nagekeken worden.
Maak de site af, bij een site "under construction" blijven de bezoekers niet lang.

Staan gewoon in de map: Temporary Internet Files

Simpeler kan het niet.

Geplaatst door Admin_Frisian

Opbouw en aanzicht vind ik okay, alleen moeten de links nog beter nagekeken worden.
Maak de site af, bij een site "under construction" blijven de bezoekers niet lang.

Het ging om de inmiddels verwijderde tekst op die pagina, waarschijnlijk heb je die gemist.

Ik zou in ieder geval die banner van dot.tk uitzetten.
En de links zou ik laten openen in een nieuw venster, als je nu klikt op een link, zijn ze weg van je site.

Jos

Geplaatst door Admin_Frisian

Hoezo links beter nagekeken worden ??

Ik kwam nog een link tegen die niet werkte en verder wat Disturbed zei:
En de links zou ik laten openen in een nieuw venster, als je nu klikt op een link, zijn ze weg van je site.

Misschien ook handiger om een degelijke layout te kiezen. (niet alleen maar een gradient) Ik zit de site te bekijken met een resolutie van 800*600 en dat gaat niet ten goede van de pagina cq site.

Ook zou ik een wat "moderner" of grafisch mooier menu maken.. Dit lijkt op (of is) een site die zo uit Frontpage is gehaald...

cijfer: 5

de pagina waar de foto vergroot in opent moet je het script ook zetten..
Dan heeft het wel zin..

de site sucks, om ff te zeggen. Hoe het menu in mekaar zit stoort me echt vrezelijk

Geplaatst door misterme
Willen jullie deze site ff bekijken en zeggen, want jullie ervan vinden?
Je hebt er zelf om gevraagd.:)

Dit is zo'n beetje de meest overbodige, kinderachtige en stupide site die ik ooit gezien heb.
Jullie beweren 16 en 18 te zijn, maar als ik jullie leeftijd had moeten schatten afgaand op de inhoud van de site, had ik die rond de 10 à 12 jaar gelegd.
Een van internet geplukt plaatje van een metalen skelet dat zijn middelvinger opsteekt... Nou, nou, nou.
Een paar links naar downloads die je overal vandaan kunt halen.
Verder kun je ook nog lezen waar Jamie allemaal in geïnteresseerd is - zeer weinig dus en voor niemand interessant. Henri heeft blijkbaar helemáál niks te melden.
Als ik op de link Foto's klik, kom ik op een pagina waar ik WEER op een link moet klikken en dan zien we "Foto's van Wilbert zijn auto"; wie Wilbert is weet ik niet, wordt nergens vermeld, en de foto's van zijn kofferbak lijken me zelfs voor Wilbert zélf niet interessant, laat staan voor iemand anders.
Via Links kom ik weer bij 4 andere onderwerpen (wat een rotzooi). Onder Links vind ik dan weer Programma's die ook al onder Downloads te vinden zijn.
Ik kan ook nog naar Getunde auto's. Met "Getunde auto's" wordt waarschijnlijk "Getunede auto's" bedoeld. Helaas zijn de "getunde" auto's blijkbaar nog "under construction".
(Dat het nog erger kan dan deze site, blijkt wanneer je via de link Vrienden op de "site" van ene Hilma terechtkomt - huiveringwekkend. Ik zou een waarschuwing bij die link zetten: Bezoeken op eigen risico.)
Ik heb ook geen idee waar deze site nu over gaat. Auto's? Auto's tunen? Jamie en Henri? Computerprogramma's? Kofferbakken? Vrouwen (hier door onze stoere websitebouwers heel dapper "Mokkels" genoemd!)? Of gaat ie over de mysterieuze Wilbert? En wat heeft een skelet met een opgestoken middelvinger met dit alles te maken.
Of is DAT Wilbert misschien? :D

Beste Jamie en Henri, het feit dat je iets op internet KUNT zetten, wil nog niet zeggen dat je ook iets op internet MOET zetten. En al helemaal niet als je eigenlijk niets te melden hebt.
Haal deze rommel gewoon weg.
Heus, niemand zal het missen.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan