Geplaatst door dannz
Ik dacht dat het er al bij zou staan , maar het adres van mijn site is http://www.dannz.nl/
Hij staat er al hoor. Klik maar op de knop
Website onder je bericht.
Geplaatst door dannz
De site is bedoeld voor kinderen van mijn leeftijd 10 tot 15 jaar ( ik ben 12).
Wat kan ik nog verbeteren?
Er kan nog heel wat aan verbeterd worden, maar alleen al voor de hoeveelheid werk en tijd die je hier in gestoken moet hebben mijn complimenten. :thumb:
Ik denk dat alles al een stuk vlotter gaat lopen als je die drukke achtergrond weghaalt.
Een paar tips: bekijk de site eens kritisch in Internet Explorer én in Firefox, nadat je tijdelijke internetbestanden (en in Firefox de buffer) hebt leeggemaakt. Als je zelf een snelle computer en internetverbinding hebt, doe dat dan ook eens bij iemand met een minder snelle machine en verbinding. Dan zul je al gauw zien welke pagina's verbeterd moeten worden.
En er zijn ook nogal wat verschillen in IE en Firefox: in Firefox zie ik alleen flitsen van de filmpjes (ik denk door die achtergrond), terwijl ik ze in IE wél goed zie. Verder starten je filmpjes en muziek in FF automatisch en in IE soms niet.
Dit kan een hele leuke site worden als ie wat minder druk wordt en als de pagina's wat sneller laden.
Wat de muziek betreft zou ik zeggen, volg gewoon je eigen smaak; het is tenslotte jouw site.

Maar haal dat waarschuwingsvenstertje weg. Die dingen zijn heel irritant.
Kortom, blijf er lekker aan knutselen en laat het resultaat over een tijdje nog maar eens zien. :thumb:
Guus.