JB'tje
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mei 2004
hallo....
een hele tijd geleden heb ik de vraag gesteld: 'hoe kan ik een .php fille beveiligen'
(toen ik nog weing tot nix van php afwist).
ik heb namelijk een 'admin' site gemaakt waar ik (in de toekomst) IP's kan bannen en een vilter voor berichten kan aanpassen en nog veel meer, maar het is dus niet de bedoeling dat de eerste de beste persoon daar naar binnen kan....
dus de vraag, Hoe kan ik de admin site zo goed beveiligen dat het moeilijk word om binnen te komen.
met IP werk ik momenteel al....
JB'tje
een hele tijd geleden heb ik de vraag gesteld: 'hoe kan ik een .php fille beveiligen'
(toen ik nog weing tot nix van php afwist).
ik denk, hoop want ik heb het nu echt nodig, nu ik een beeeetje van php afweet dat het nu is dat ik maar eens wat van 'beveiligen' ga leren.Dan zou ik toch écht eerst wat PHP gaan leren ...dan leer je beveiliging d'r ook bij![]()
ik heb namelijk een 'admin' site gemaakt waar ik (in de toekomst) IP's kan bannen en een vilter voor berichten kan aanpassen en nog veel meer, maar het is dus niet de bedoeling dat de eerste de beste persoon daar naar binnen kan....
dus de vraag, Hoe kan ik de admin site zo goed beveiligen dat het moeilijk word om binnen te komen.
met IP werk ik momenteel al....

JB'tje