Site ib-groep niet bereikbaar voor mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

deijee

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2001
Heb nooit problemen met het bereiken van sites, nu wel met die van de ib-groep. Op een andere pc is de site wel bereikbaar dus het ligt niet aan de site.

Wie kan me helpen zoeken naar de oplossing?

Welke browser gebruik je ? Wat voor fout krijg je ? Met deze info ist een beetje gokken wat het probleem is.

Kan je wel pingen naar ib-groep.nl ? (Start > Uitvoeren > CMD [enter] en dan ping ib-groep.nl [enter]).

Geplaatst door BrEeZeR
Kan je wel pingen naar ib-groep.nl ? (Start > Uitvoeren > CMD [enter] en dan ping ib-groep.nl [enter]).

Dat lukt mij ook niet want dan krijg ik telkens een Time-out, zowel op naam als op IP. Maar kan wel gewoon de site bezoeken.

Internet explorer. Pingen lukt ook niet. Time out bij opdracht.

Weet niemand het antwoord op mijn vraag?

Aanvullende info: op de 2e PC op dezelfde ADSL aansluiting krijg ik de IB-groep wel te pakken....

Probeer je Internet Explorer instellingen eens te herstellen naar de standaardinstellingen.

Dit doe je via Extra > Internet-Opties > Geavanceerd > Standaardinstellingen herstellen.

Ik ben zelf al een stapje verder: als ik deze site toevoeg aan vertrouwde websites met https ervoor lukt het wel. Moet ik dit nu bij alle sites doen die niet werken? Het lijkt me dat ik een instelling verkeerd heb staan. Wie kan me zeggen welke?

Wanneer ik de site van de IB-groep open kan hij de server niet vinden. Privacy-rapport is dan grijs dus is niet te selecteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan