Site keuring

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merino

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2003
Berichten
117
http://www.swift-a1.tk

Wil graag jullie mening weten, tips zijn altijd welkom.
En voor de duidelijkheid het is een korfbal site en het plaatje waarboven teamfoto staat is er nog niet dus dan weten jullie dit.
 
Op de eerste plaats is je website zeer traag, dit wordt door verschillende zaken veroorzaakt,
- Je thumbnails in het foto album zijn geen echte thumbnails, maar de gewone foto waarvan de hoogte en breedte is aangepast. Deze 5 foto's (thumbnails?) samen zijn al 1,29 mb(!!) Iemand met een normale inbel verbinding haakt al heel gauw af hier.

- Het is een .tk site, daarvoor moet je eerst naar de andere kant van de wereld om het weer hier in Nederland op je beeldscherm te krijgen. Normaal niet zo erg, maar .tk is gewoon traag.

Verdere tips:
Gebruik ook een lettertype, Times new Roman is zo saai.

De leden van de vereniging houden zeker van Spam? Je geeft al hun email adressen zo maar open en bloot vrij. Zou ik niet echt blij mee zijn als mijn email adres daar bij zou staan.

Olav
 
Bedankt voor de reactie, maar hoe kan ik dat veranderen van die foto's?
 
Door de foto in een foto bewerkings programma te verkleinen naar 160 x 128. Deze verkleinde foto dan op slaan onder een andere naam bijvoorbeeld Swift-TenDonck2_klein.jpg en die dan te gebruiken in het foto album. Die kleine foto link je dan weer naar de normale foto zoals je het nu ook doet.

Olav
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan