site live tv opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom op Helpmij!

Bij mij opent hij gewoon de mediaplayer. Misschien moet je opgeven dat asx geopend moet worden met Mediaplayer?

Verkenner, extra, mapopties, bestandstypen asx aanklikken, openen met media player
 
Re: Welkom op Helpmij!

Geplaatst door Tanja1968
Bij mij opent hij gewoon de mediaplayer. Misschien moet je opgeven dat asx geopend moet worden met Mediaplayer?

Verkenner, extra, mapopties, bestandstypen asx aanklikken, openen met media player

Bedankt voor je reactie, in de verkenner staat bij asx de mediaplayer en als ik de site wil openen staat er dat de pagina momenteel niet beschikbaar isof er problemen mer de website of mijn browserinstellingen zijn.
 
Beveiliging misschien te hoog staan? (internet explorer, extra, internet-opties, tabblad "beveiliging" . Bij mij staat hij op normaal.

Heb je een firewall die de boel kan blokkeren?
 
Sorry, ik heb geen idee meer. Ik hoop dat anderen nog een oplossing hebben.
 
Bedankt, ik zal afwachten of er iets nieuws komt, bij een vreind van mij die dezelfde versie explorer heeft werkt het wel, ik heb ook al een vraag ingediend bij mijn provider, misschien is er daar wat loos
 
Heb je al geprobeerd om de webinstellingen te herstellen.
Ga naar internetopties > tabblad progamma's >webinstellingen herstellen.

Of probeer anders Deze optie eens.

groetjes speedtouch
 
Beste speedtouch, ik heb al de instelllingen van IE op de standaardinstellingen gezet (IE6.0.2800.xpsp2) en nog steeds lukt het niet ik snap er echt niets van

Groeten Peter
 
Als webinstellingen herstellen niet helpt, kan je Dit proberen.

groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan