Site maken met HTML

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inze98

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2012
Berichten
7
Heey,

Ik heb net even uitgevonden hoe je met HTML moet werken, maar ik kan nog geen site's vinden waar ik dit op kan toepassen. Weet iemand zo'n site?

Alvast bedankt voor je antwoord!

- Inze
 
BTW, van website's jatten is illegaal

Een broncode gaan bekijken en hier wat aan veranderen aan de layout voor jouw site is niet illegaal. Je mag wel niets gaan wijzigigen in de scripts.
 
Laatst bewerkt:
Vraag...

Oké, dit is allemaal goed hoor.
Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag,
Op welke site kan ik die HTML toevoegen?
 
Je zou x10hosting kunnen proberen. Zij geven gratis hosting en zo kun je (via de bestandsmanager) heel gemakkelijk al je in kladblok of wat dan ook gemaakte html bestanden uploaden en bewerken!
 
Dag Inze,

Als je kiest voor een betalende host, bied je hosting Cpanel of Myadmin aan.
In Cpanel of Myadmin vind je dan editors, niet enkel voor html maar ook voor php
 
@seniorke Dit doet x10hosting gelukkig ook :)
En dan scheelt dat toch al gauw een eurootje of 40 per jaar!
 
En een gratis hosting loop je het risico , dat de hosting het recht heeft je site zonder enige opgave van reden mag verwijderen. Bij een betalende hosting word een contract afgesloten.
En voor een eenvoudige site heb je niet veel webruimte nodig. Voor 10 euro per jaar heb je al voldoende ruimte voor een kleine site.
 
Laatst bewerkt:
Als je Ziggo of KPN hebt, kan je het daar ook doen. Bij Ziggo moet je wel precies weten hoe je het moet doen (is erg omslachtig om voor elkaar te krijgen)
 
Als je Ziggo of KPN hebt, kan je het daar ook doen. Bij Ziggo moet je wel precies weten hoe je het moet doen (is erg omslachtig om voor elkaar te krijgen)

Hier kan ik me niet over uitspreken. Ik weet niet hoe de providers in Nederland werken. Tot een paar jaar geleden was het hier in België ook mogelijk om 50 MB webruimte te krijgen bij je provider. Nu is dat ook betalend geworden en heel wat duurder dan bij de hosting bedrijven.

Anders de prijzen van hostingaanbieders eens gaan vergelijken.

https://www.sidn.nl/over-nl/registrar-zoeken/registrars-alfabetisch/

http://www.dns.be/whois/find-registrars
 
Laatst bewerkt:
Bij de genoemde providers zit het inbegrepen bij de prijs van internet. Van providers als XS4ALL en Tele2 weet ik het niet, maar dat zal vast wel te vinden zijn. Heb je met een hotmail account niet toegang tot webspace?
 
Solved the problem!

Je zou x10hosting kunnen proberen. Zij geven gratis hosting en zo kun je (via de bestandsmanager) heel gemakkelijk al je in kladblok of wat dan ook gemaakte html bestanden uploaden en bewerken!

Bedankt, dit was wat ik zocht :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan