site maken met TK ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

AsusUser

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 dec 2010
hallo allemaal ik wil graag een site leren maken met: www.dot.tk
ik snap er namelijk geen ene ... van dus wil vragen of jullie mij kunnen uitleggen
hoe je een tk site maakt :thumb:

o.a.

heb je een programma nodig om je site te bewerken ? zo ja welke dan... dreamweaver...

alvast bedankt :d

geld ???

maar dit kost geld... :(
ik dacht dat een TK site gratis was :confused:

TK is inderdaad gratis. Maar je moet je site ergens hosten, bijvoorbeeld bij webs.com waar je je site opbouwd. Dan krijg je een url zoals 'www.jouwnaam.webs.com'.

TK veranderd dat in www.jouwnaam.tk.

Dus TK maakt geen websites maar veranderd alleen maar de namen.

Dus eerst ergens een site hosten.

TK is inderdaad gratis. Maar je moet je site ergens hosten, bijvoorbeeld bij webs.com waar je je site opbouwd. Dan krijg je een url zoals 'www.jouwnaam.webs.com'.

TK veranderd dat in www.jouwnaam.tk.

Dus TK maakt geen websites maar veranderd alleen maar de namen.

Dus eerst ergens een site hosten.

Gaaf dus het is gewoon het zelfde als dyndns?

bedankt !!!

bedankt voor alle reacties tot nu toe als er nog dingen zijn zoals andere sites maken
dan hoor ik dat graag :D

HEPMIJ IS TOP :thumb:

een .tk site doet inderdaad niks anders dan het simpelweg doorlinken van een site. je moet dus al een webruimte hebben en vervolgens op die .tk site de url van je bestaande site opgeven. het enige wat zij vervolgens doen is doorlinken.

dat .tk is wel gaaf althans beter dan plukvandepetteflet.dyndns.org :thumb:

Het redirect eigenlijk je oude domeinnaam dus dat moet gaan met dat moonfruit! eigenlijk hetzelfde als dyndns ;)

Laatst bewerkt:
je kunt ook gewoon via sites als bigdaddy.com een 'echte' url bestellen, dus .nl of .com enzovoort en deze doorlinken naar je site. kost amper wat en heb je wel een reclamevrije url die er professioneel uitziet.

das waar, je krijgt volgens mij wel ads op je site en het ziet er minder professioneel uit

nee, je krijgt bij een .tk meestal die ads en ziet er minder professioneel uit. niet bij een betaalde extensie :P

@ 3747

een moonfruit site is gratis en reclame vrij :)
dus ik ga gewoon moonfruit gebruiken als host en dan veranderen met TK
:thumb:

@ the others

verder nog bedankt voor alle reacties :thumb:

ik hoop dat anderen hier ook iets van opsteken :)

das waar, je krijgt volgens mij wel ads op je site en het ziet er minder professioneel uit

ik vind moonfruit opzich wel heel professioneel want je kunt alles als bij een gewone site
je kunt zelfs PAYPAL invoeren voor als je een GAMING CLAN hebt dan kun je donaties vragen dat vind ik wel handig :)

ik heb het niet over moonclan ik heb het over die gratis .tk sites. als je die .tk gebruikt voegt hij vaak een laag aan bovenop jouw site waar een paar ads worden weergegeven. ook zullen veel mensen bij een .tk site meteen aan gratis en onprofessioneel denken.

ok, daar heb je een punt :rolleyes:
een gewone .nl site is natuurlijk professioneler :shocked:
alleen ben ik niet zo goed met het dreamweaver gebeure en die andere programma's
om sites te maken :)

verder iedereen bedankt die heeft gereageerd in dit topic

ik weet nu waar www.dot.tk voor is :thumb:
ik hoop dat anderen ook uit dit topic iets kunnen opsteken :d

ik ook niet bij moonfruit dat is zoiezo ADS vrij :thumb:

HTML programeren gaat mij nog te ver dus ik hou het nog maar bij dit :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan