site maken veel hulp?

Status
Niet open voor verdere reacties.
en het ligt niet aan de php code maar aan iets op mn pc (moetk fire wall niet uitschakelen??)

ik heb het opnieuw geïnstalleerd maar ik blijf deze sitte krijgen

Warning: mail() [function.mail]: Failed to connect to mailserver at "localhost" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in C:\xampp\htdocs\actie.php on line 11

en als ik via localhost ga krijg ik 404

kan ook iets op je router zijn...
maar het script werkt goed alleen niet op xamp
is toch geen probleem aangezien je laat hosten ....
zorg gewoon dat je die hosting gegevens krijgt en je kunt verder.

weet je wat ik niet snap: ?
- je schrijft alles gewoon in de nederlandse taal :s

ach php werkt gewoon zo eerst defineer je je variabelen
zodat je die later weer kunt oproepen.
Dus al die invulvakken hebben een naam. En die heb ik een naam gegeven.
in dit geval het het vak waar je je naam moet invoeren de variable: $naam
maar ik kan die ook $computer noemen.

alleen vaste statements gaan in het engels (bijvoobeeld ifelse )

idd als het bij jouw werkt dan laat ik het zoo ik heb nog 1vraagje (daarna nog 1 maar ik heb nog niets opgezocht daarover)

- ik kan nu toch die html code in "contact.htm" op mijn site plaatsen he?

nu heb ik wel een beetje gezocht maar ik moet er een basis van php kennen en die ken ik nog niet dus wacht ik hier nog wel mee

maar wie wel de basis van php kent en wilt een gastenboek moet hier even klikken

tja wil je je contact dan op je homepage (lees 1e pagina dan)?
Ik doe altijd mijn knopje contact apart.
Je kunt daar inderdaad de rest van je html aan toevoegen zoals de achtergrond e.d.

dit is nu de totale code van index (zonder afbeeldingen de text is wit want t is een zwarte achtergrond)

Bijlagen

probleem : de webspace van belgacom ondersteunt GEEN php :( vrij ***** dus!!! weet er iemand een gratis host met/ zonder (sub)domein? ik had 110mb als beste van allemaal maar ik vind niet hoe ik daar alles op kan krijgen en hoe ik gratis php ondersteuning krijg ?

av thx

110 mb heeft toch standaard al php ondersteuning?! Gewoon je php bestanden uploaden.

Deze host is trouwens al een van mijn favorieten, geen reclame, php ondersteuning, goed werkend...

:thumb:

maar ik wil phpbb uploaden ( kan ik het best doen in mysql database) maar dat krijg ik niet gratis en ik ga niet al die files appart uploaden :D

nee, bij 110mb krijg je niet gratis database-support. Kost je 5 euro geloof ik.

Maargoed, je kan ook een hosted forum overwegen, dan hoef je niet zoveel moeite te doen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan