site met .tk??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgroteb

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2004
ik heb gehoord dat je een gratis site/linksite kan krijgen door een .tk aan te maken, kunnen jullie mij vertellen wat het inhoud, ik wil namelijk een site maken met wel een redelijke upload voor filmpjes

dank!:p

http://www.dot.tk/
Dan kun je daar een site aanmaken die op .tk eindigt en die site wordt doorgelinkt naar jou eigen homepage bij je provider.
Je hebt bij de .tk site dus geen ruimte voor het opslaan van filmpjes e.d..

Best wel makkelijk dat .tk, maar als ik me niet vergis zitten er nogal wat haken en ogen aan. Je moet bijvoorbeeld een minimaal aantal bezoekers trekken, als ik me niet vergis 250 per maand.

ow dat wist ik niet ik weet wel dat je een vage openingsopagina krijgt en een balkje boven je site (dat laatste is weg te werken met een scriptje las ik ergens op helpmij)

De reden dat er gratis .tk domeinen worden weggevene is dat tk staat voor Tokelau. Het is een rijtje van 3 miniscule bananeneilanden ergens in een grote oceaan, mischien wel DE grote oceaan. Door de .tk domeinen hopen ze bekendheid op te bouwen om zo het toerisme te stimuleren.
Geen bezoekers op jouw site = geen toerisme voor Tokelau = geen inkomsten = einde jgroteb.tk . :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan