site niet goed weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

CreaEmmy

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
18
Ik heb een vraag Ik zie bepaalde logo's bv die van mijn gastenboek niet weergegeven op mijn site, en als ik op een andere pc zit dan zie ik het wel. Als ik bv naar een site ga waar allemaal banners opstaan zoals die van Sea Breeze(zie mijn site) dan zie ik al die banners niet maar er staan ook geen kruisjes ze worden gewoon niet weer gegeven. Ik heb een vriendin met een website die eindigt op .tk en die zie ik helemaal niet alleen maar wit scherm en op de pc van mijn dochter kan ik die site wel bekijken.... Wie weet wat dat kan zijn HELP me please:confused:
 
-JavaScript inschakelen
Windows: Microsoft Internet Explorer 5.5 en 6.0

1. Klik in het [Tools] menu van uw browser op [Internet Options].
2. In het venster van [Internet Options] dat verschijnt, klikt u op de tab [Security] en daarna op [Custom Level].
3. In het venster [Security Settings] selecteert u [Enable] onder [Active scripting] en daarna klikt u op de knop [OK].
 
Bedoel je die van: Actief uitvoeren van scripts??? heb nederlandse versie en hier ben ik niet zo in thuis...
 
Ik heb nogsteeds hetzelfde probleem wie kan me helpen, heb mijn pc met de laptop van mijn dochter bekeken en zo aangevinkt zoals zij het heeft staan(want met haar pc is het wel oke zie ik wel alles) maar nog steeds geen resultaat, wie helpt me?????:(
 
Je hebt waarschijnlijk een Norton produkt, waar afbeeldingen en ook TK sites worden geblokt.
Je zult even in de handleiding moeten kijken, ik heb geen Norton
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan