site niet meer in google opgenomen

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzolini

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Berichten
257
De pagina's van mijn site www.sportsites.be zijn sinds vorige week niet meer op genomen in google, wellicht omdat ik op een reeks pagina's een zelfde bericht plaatste.

Dit heb ik terug ongedaan gemaakt en mijn site opnieuw aangemeld, iemand een idee hoelang het duurt vooraleer mijn site terug opgenomen wordt in www.google.be ?
 
Hallo,

Dit is verschillend; het kan een paar dagen duren maar ook een paar weken...:confused:
Mijn site duurde 4 weken!

Groetjes,
Jasper
 
ja maar als ik vroeger bv wielrennen in google.be intikte, stond hij op plaats 2 als ik sportsites intikte stond hij op plaats 1 .
 
Waarschijnlijk ben je om een of andere reden in ranking gekelderd, want de site staat met 600 paginas wel in Google.be.
  • Volgens deze PR-checker staan de pagina's www.sportsites.be en www.sportsites.be/wielrennen allebei op een ranking van 2/10.
  • Dan is het bij bijna 6 miljoen resultaten op het woord "wielrennen" niet verwonderlijk dat de site niet op nummer 2 staat,
  • en met ca. 900.000 resultaten op "sportsites" niet op nummer 1.
Misschien slechte linkpartners, of iets anders dat Google niet waardeert?
 
Waarschijnlijk ben je om een of andere reden in ranking gekelderd, want de site staat met 600 paginas wel in Google.be.
Misschien slechte linkpartners, of iets anders dat Google niet waardeert?
nochtans heb ik veel links partners over het onderwerp zelf, vooral dat van sportsites valt mij op en ook een site over wielerorganisatieclub sasspurters boezinge met als url www.sportsites.be/sasspurters staat met als woord sasspurters niet te bespeuren in google.be .
 
een site over wielerorganisatieclub sasspurters boezinge met als url www.sportsites.be/sasspurters staat met als woord sasspurters niet te bespeuren in google.be
Toch wel.
  • Zoekterm "sasspurters" op google.be levert zo'n 2.970 resultaten.
  • De treffer www.sportsites.be/sasspurters staat op resultatenpagina 5, waarvan de 8e hit.
  • Hij staat dus op nummer 48 van de 2.970.
Dus niet te bespeuren op pagina 1 van de resultaten, dat klopt als een hamer op een spijker.
En wat ik al zei "Waarschijnlijk ben je om een of andere reden in ranking gekelderd" zal ook kloppen.

De Google-bot kwam trouwens langs op 5 juli 2011 14:38:59, staat in de Google-cache van de pagina www.sportsites.be/sasspurters te lezen, dat is dus nog geen twee dagen geleden. Op dat moment had Google dus redenen om een lage ranking toe te passen - maar vraag me niet waarom.
 
je zal wel deels gelijk hebben, maar toch zie ik dat een heel deel van mijn pagina's die meer dan 5 relevante linkpartners hebben zelf niets eens in google meer zijn opgenomen. hoe kan ik trouwens zien wanneer google bot laatste keer is langs geweest?
 
In cache

je zal wel deels gelijk hebben, maar toch zie ik dat een heel deel van mijn pagina's die meer dan 5 relevante linkpartners hebben zelf niets eens in google meer zijn opgenomen. hoe kan ik trouwens zien wanneer google bot laatste keer is langs geweest?

Als je een zoekt via Google dan zie je bij de zoekresultaten (bijna) altijd staan: 'In cache'
Als je daar op klikt kan je zien wanneer de Google bot voor het laatst langs is geweest.


Joep
 
Meld je site anders weer is opnieuw aan via:
http://www.google.nl/addurl/

Of gebruik Google Adwords echt een wondermiddel om mensen naar je site te krijgen en te houden!
https://adwords.google.nl

Wat ook wel handig is, is om een Sitemap te maken van je website.
Zie: http://myblogsite.nl/sitemap.html

Doe er je voordeel mee, succes!


Joep

ik heb nu voor een andere site www.infoslovenia.be een sitemap gemaakt en het xlm bestand onder de www.infoslovenia.be/sitemap.xml geupload, maar hoe voeg ik deze toe in Mijn google? onder Webmasterhulpprogramma's lukt het niet.
 
ok heb het gevonden, je moet naar je site gaan en daarop klikken en dan kan je rechts beneden je sitemap bestand toevoegen.
 
alvast bedankt ! benieuwd naar het resultaat maar heb er geen hoge verwachtingen van.

Het is inderdaag geen wondermiddel. Maar Google is in iedergeval weer op de hoogte van alle pagina's van je website.


Joep
 
Het is inderdaag geen wondermiddel. Maar Google is in iedergeval weer op de hoogte van alle pagina's van je website.


Joep

Ik denk dat de ranking maar langzaamaan zal herstellen, als ik bepaalde trefwoorden intik zie ik dat ze de laatste dagen telkens paar plaatsjes opschuiven, gelukkig in de goeie richting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan