site niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker56

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Berichten
884
Hallo

Sins de instalatie van windows xp media center kan ik al een aantal dingen niet meer.

ik weet niet of het ervoor ook al was, maar het probleem doet zich ook voort op andere computers waar die het eerst wel deed, dus of het echt in instellingen op de comuter zit :(

HET PROBLEEM

- ik kan geen windows update meer doen handmatig om te kijken of er wel updates zijn.
- ik kan op msn group(s) geen berichten meer plaatsen
- met girotel kan ik wel een overschrijving maken maar als ik een samenvatting krijg om accoord te gaan met de bepaalde overschrijving en ik klik op ok/accoord dan loopt hij vast.

ik dacht zelf dat het of met dns of iets met javascript te maken heeft, maar aangezien het overal op de computers een probleem is denk ik dat het in de modem of router zit

WAT HEB IK

sweex router
alcatel speed toch home modem (5 lampjes)
planet internet ADSL

ik heb een computer met windows media center, windows xp (geen sp's) en eentje met windows 98, alleen de computer met windows media center is opnieuw geinstaleerd

WAT HEB IK AL GEDAAN

ik heb laatst wel een fireware update gedaan in de router maar volgens mij deed hij het daarna gewoon nog, dat weet ik vor 95% zeker!!!

de browser mozilla gedownload en geinstaleerd en expres de instellingen van de normale explorer NIET overgenomen, maar dit had geen effect.

een mailtje gehad van postbank met instellingen die ik moest omzetten in de explorer maar dit had ook geen effect

----------------------------------------
daarom denk ik dat ik perongeluk iets fout heb gedaan in de router of modem, het lijkt me gewoon sterk dat het op alle computers het probleem is.
 
Laatst bewerkt:
Mocht je de afgelopen tijd een scan gedaan hebben met HitmanPro dan moet je hier in Helpmij eens zoeken op het woord MSN. Er zit een onderdeel in HitmanPro die zaken blokkeert.

Girotel kan ook te maken hebben met je cookies of de instellingen van je virusscanner of firewall.

Als het aan je router lag dan zou je dit toch in de instellingen moeten kunnen terugvinden? Dan zou ik eerder kiezen voor de firewall. Deze werkt misschien niet meer naar behoren nadat je de router met firmware hebt bestookt.
 
Helaas kan ik je niet helpen met je probleem.
Ik wil je wel graag een compliment geven voor de grote overzichtelijkheid en duidelijkheid.
Grote klasse! Dat valt zeker op. :thumb:
 
Geplaatst door Elisa
Mocht je de afgelopen tijd een scan gedaan hebben met HitmanPro dan moet je hier in Helpmij eens zoeken op het woord MSN. Er zit een onderdeel in HitmanPro die zaken blokkeert.

Girotel kan ook te maken hebben met je cookies of de instellingen van je virusscanner of firewall.

Als het aan je router lag dan zou je dit toch in de instellingen moeten kunnen terugvinden? Dan zou ik eerder kiezen voor de firewall. Deze werkt misschien niet meer naar behoren nadat je de router met firmware hebt bestookt.

Hitmanpro heb ik gelijk verwijderd daarna heeft hij het zeker nog wel gedaan allemaal. niet op elke computer staat ook een firewall (MOET ER WEL OP SNEL!). daarom vindt ik het ook zo toevallig dat het op alle pc's is.
 
Geplaatst door Admin_Frisian
Helaas kan ik je niet helpen met je probleem.
Ik wil je wel graag een compliment geven voor de grote overzichtelijkheid en duidelijkheid.
Grote klasse! Dat valt zeker op. :thumb:

Dankjewel, ja niks aan te doen misschien iemand anders nog, wie weet.

maar denkt u dat het misschien ook aan de router of modem ligt? anders wil ik het bij iemand anders gaan testen heeft precies de zelfde modem router en ook planet. kijken wat hij daar doet, als hij het daar doet ligt het dus aan de router of modem, of zegt u van dat heeft totaal geen zin.

MVG Tim

p.s er zit wel iets los in de modem (er zit iets los als je schud) maar dat kan het toch niet zijn, alles werkt verder redelijk.
 
Geplaatst door Elisa
Windows Firewall misschien?

staat ook al uit omdat een dubbele firewall wel eens problemen geef, ook al zet ik mcafee uit helpt het ook niet.

Gr Tim
 
McAfee is toch je virusscanner? Of heeft deze ook een firewall?
Weet je wel zeker dat Windows firewall uit is? Dat denk ik n.l. ook steeds, ik zet onder services de boel totaal uit en toch weet Windows zichzelf er weer in te wurmen.
Vandaar mijn vraag.

Windows update vind ik wel erg vreemd. Wanneer gaat dit mis? Op het moment dat Windows controleert of al eerder?
 
Geplaatst door Elisa
McAfee is toch je virusscanner? Of heeft deze ook een firewall?
Weet je wel zeker dat Windows firewall uit is? Dat denk ik n.l. ook steeds, ik zet onder services de boel totaal uit en toch weet Windows zichzelf er weer in te wurmen.
Vandaar mijn vraag.

Windows update vind ik wel erg vreemd. Wanneer gaat dit mis? Op het moment dat Windows controleert of al eerder?

Ja mcafee heeft ook al een totaal pakket
ik weet zeker dat windows firewall uit staat
het gebeurt tijdens het zoeken van een update.

MVg Tim
 
Zoekt Microsoft op dat moment naar een cookie denk je? Dan zou de instelling van je virusscanner of firewall te strak kunnen staan. Weigering van ActiveX op zoiets. Je zou het eens even uit kunnen schakelen en dan opnieuw naar Microsoft toe.
 
Nou nee, je zult ongetwijfeld in McAfee instellingen hebben voor cookies/activeX en Ads.
In ieder geval praat ik vanuit Norton maar dat zal McAfee ook wel hebben.
 
Nou, je kunt het proberen. Ik weet dat Microsoft iets naar binnen gooit maar of het ActiveX is.......

Baat het niet, schaadt het niet.
Daarna zet je het gewoon weer aan.
 
Nee, hellaas

ik denk dat het in javascrip zit een hoop sites of alle sites gebruiken javascript. maar dan moet het in een instelling op de computer zitten denk ik

ik heb de laatste versie van JAVA via java.com maar dat zal wel los staan van javascript.

Gr tim
 
Nee, hellaas

ik denk dat het in javascrip zit een hoop sites of alle sites gebruiken javascript. maar dan moet het in een instelling op de computer zitten denk ik

ik heb de laatste versie van JAVA via java.com maar dat zal wel los staan van javascript.

Gr tim
 
Nee, hellaas

ik denk dat het in javascrip zit een hoop sites of alle sites gebruiken javascript. maar dan moet het in een instelling op de computer zitten denk ik

ik heb de laatste versie van JAVA via java.com maar dat zal wel los staan van javascript.

Gr tim
 
3-dubbel:cool: Jouw pc lijkt de grote verdubbelaar wel!

Weet je dat er met Java iets aan de hand is?
Is er na dat lek dan al weer een nieuwe versie?
Ik heb het er meteen afgegooid.

Je hebt wel een lekker zoekplaatje :D

daarom denk ik dat ik perongeluk iets fout heb gedaan in de router of modem, het lijkt me gewoon sterk dat het op alle computers het probleem is. Heb je na die firmware nog je instellingen nagelopen?
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa
3-dubbel:cool: Jouw pc lijkt de grote verdubbelaar wel!

Weet je dat er met Java iets aan de hand is?
Is er na dat lek dan al weer een nieuwe versie?
Ik heb het er meteen afgegooid.

Je hebt wel een lekker zoekplaatje :D

daarom denk ik dat ik perongeluk iets fout heb gedaan in de router of modem, het lijkt me gewoon sterk dat het op alle computers het probleem is. Heb je na die firmware nog je instellingen nagelopen?

Hoi,

ja misschien wel dat ik perongeluk iets aan heb geklikt.


mvg Tim

welke java is dat wel goed welke versie:p
 
Dat staat op de site van Sun wel.
Eerlijk gezegd vond ik het zo onoverzichtelijk dat ik niet goed zag welke versie ik wel moest nemen. Ik ga maar even zonder Java door het leven.

Heb je in je router de instellingen nog nagelopen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan